kr 716
    kr 650
0.8 km fra Hotel Admiral
Se flere hoteller i Gdansk
Anmeldt 20. august 2018

Rommet var et relativt stort dobbeltrom. Sentralt beliggende i byen. Hyggelig personale.
Rimelig pris. Htellet hadde en koselig bar i underetasjen. Byen hadde mange restauranter med god mat. Prisene i butikkene var svært rimelig.

Romtips: Lett tilgjengelig sentralt i byen. Tilbaketrukket fra de mest trafikkerte gater. Relativt stille om natten
Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kjell B
Anmeldt 24. april 2018 via mobile enheter

Fint og romslig rom 😊og rent og pent. Frokosten var god . Bra utvalg . Veldig behjelpelige i resepsjonen. Sentral beliggenhet. Nært det meste
. Ingen trafikkstøy. Veldig rolig område. Hvis vi skal tilbake til Gdansk. Kan vi gjerne bo her igjen 😋

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Gudrun H
Anmeldt 11. april 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotell med store og bra rom og frokosten helt topp😀 Hyggelig personale, men dårlig middag. Litt for harde senger. Beliggehet veldig bra, nærme til kjøpesenteret Madison og ligger i enden av gamle byen😀Stille og rolig område😀

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, A2099JDlindal
Anmeldt 12. mars 2018 via mobile enheter

Fint og rent hotell med fin beliggenhet. Hjelpsomt personale. Kort avstand til mange resturanter.nær brygga og torget i gamlebyen.
Fint rom. Rent bad med god dusj.Delikat og fin spaavdeling
Dårlig frokost.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Tone H
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Selvom det er småting å plukke på som wifi som har vært nede i 2 dager og to lamper som ikke funker så er dette et bra hotel hvor du får det du betaler for. Rommet er fint og reint og har litt størrelse. Sengene føles reine og bra. Frokostbuffeten er OK med 6 varmretter og bra pålegg. Ligger fint til med gåavstand til det meste.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, helene_andersen