Monica
    kr 1 500
0.5 km fra Hotel Admiral
Se flere hoteller i Gdansk
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Lå på dette hotellet i fem døgn. Kjempebra hotell. Store fine rom. Rent og pent over alt. Vannkoker og kaffe/te på rommet. Koselig betjening. Meget bra frokost med de fleste pålegg, pluss med egg og bacon. Hotellet ligger veldig sentralt til resturanger og kjøpesenter. Ligger der neste gang vi skal til Gdansk.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 364erikl
Anmeldt 20. august 2018

Rommet var et relativt stort dobbeltrom. Sentralt beliggende i byen. Hyggelig personale.
Rimelig pris. Htellet hadde en koselig bar i underetasjen. Byen hadde mange restauranter med god mat. Prisene i butikkene var svært rimelig.

Romtips: Lett tilgjengelig sentralt i byen. Tilbaketrukket fra de mest trafikkerte gater. Relativt stille om natten
Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kjell B
Anmeldt 24. april 2018 via mobile enheter

Fint og romslig rom 😊og rent og pent. Frokosten var god . Bra utvalg . Veldig behjelpelige i resepsjonen. Sentral beliggenhet. Nært det meste
. Ingen trafikkstøy. Veldig rolig område. Hvis vi skal tilbake til Gdansk. Kan vi gjerne bo her igjen 😋

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Gudrun H
Anmeldt 11. april 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotell med store og bra rom og frokosten helt topp😀 Hyggelig personale, men dårlig middag. Litt for harde senger. Beliggehet veldig bra, nærme til kjøpesenteret Madison og ligger i enden av gamle byen😀Stille og rolig område😀

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, A2099JDlindal
Anmeldt 12. mars 2018 via mobile enheter

Fint og rent hotell med fin beliggenhet. Hjelpsomt personale. Kort avstand til mange resturanter.nær brygga og torget i gamlebyen.
Fint rom. Rent bad med god dusj.Delikat og fin spaavdeling
Dårlig frokost.

Dato for oppholdet: mars 2018