Marika Pollari
    kr 1 080
0.5 km fra Hotel Admiral
Se flere hoteller i Gdansk
Anmeldt 19. mars 2019

Greit hotell. Bra beliggenhet, som har kort vei ned til kanalen, der det er fint å gå langs. Egen restaurant på hotellet, og flere spisesteder i nærområdet. Bar i kjelleren, der det er stille og rolig. Fint sted og ta en drink og prate.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Rolf-Bardu
Anmeldt 10. februar 2019 via mobile enheter

Veldig greit hotell. Bra lokasjon med kort vei til det meste, hyggelige ansatte og priser. Men frokosten var bare ok, der savnet jeg litt mer variasjon og litt mer utvalg.

Kunne egentlig godt bodd her igjen

Dato for oppholdet: februar 2019
1  Takk, marenlouises
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Meget bra hotell. Vi storkoste oss. Vi hadde bestilt mat og cava på rommet til vi kom fram på natta. Det var så fin oppdekking, fersk frukt og god mat. Stort rom. Frokosten kunne kanskje vært hevet noen hakk. Ligger sentralt og gåavstand til det meste. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, opoien86
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Lå på dette hotellet i fem døgn. Kjempebra hotell. Store fine rom. Rent og pent over alt. Vannkoker og kaffe/te på rommet. Koselig betjening. Meget bra frokost med de fleste pålegg, pluss med egg og bacon. Hotellet ligger veldig sentralt til resturanger og kjøpesenter. Ligger der neste gang vi skal til Gdansk.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 364erikl
Anmeldt 20. august 2018

Rommet var et relativt stort dobbeltrom. Sentralt beliggende i byen. Hyggelig personale.
Rimelig pris. Htellet hadde en koselig bar i underetasjen. Byen hadde mange restauranter med god mat. Prisene i butikkene var svært rimelig.

Romtips: Lett tilgjengelig sentralt i byen. Tilbaketrukket fra de mest trafikkerte gater. Relativt stille om natten
Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner