2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Agoda.com
HurbUSD 109
Anmeldt 17. juli 2018

god service, fint og rent rom. God frokost, men litt dyr i forhold til innholdet. Veldig fint bad og godt trykk i dusjen. Fin beliggenhet like ved elvepromenaden med mange fine restauranter! Utrolig koselig by!

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, IdaS1361
Anmeldt 4. juli 2018

Ble møtt av hyggelige representanter på hotell. Fikk dobbeltrom i 3. etasje, rommet var ok med stor dusj og stor send, men madrassene var alt for harde! Frokosten var veldig bra! Kunne bestille omelett når du kom til frokost+++ og ellers var det et rikelig utvalg av pålegg, tapas, brød, frokostblandig, varm retter osv...Kunne absolutt bo der på nytt hvis ikke d var for madrassene. Håper de tar det til seg og gjør noe med det, siden det også er andre som har klage på dette.

Romtips: Rom på nordsiden er mer stille, og jo høyere jo bedre.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, svenroarm
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Hotellet er flott og moderne, med flott beliggenhet. God frokost og service.
Desverre er sengene ekstremt harde noe som gjør at en sover dårlig.
Toalettene på rommene er veldig lytt, grunnet glass skyvedør.
Skulle gjerne reist tilbake om de hadde ordnet til bedre senger. Og da ville nok hotellet fått en 5er fra oss.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Vegard K
Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Et moderne og flott hotell. Veldig rent og virker nytt. Alt fungerer. Hotellets wi-fi fungerer bra. Hyggelige og hjelpsomme ansatte. Sentralt beliggende. 10 minutt gåtur til handlegata i sentrum. Umiddelbar nærhet til spisesteder

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, RitaS1008
Anmeldt 21. februar 2018

Fint hotell rett ved havna og gamlebyen i Gdansk. Store fine rom, lekkert bad, litt harde madrasser men for meg en god seng. Kan virkelig anbefales. Frokosten var helt grei, men kort vei til fine restauranter og cafeer i nærheten.

Dato for oppholdet: februar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet