kr 854
Agoda.com
kr 671
Ingen bestillingsgebyrer
Anmeldt 26. juni 2022 via mobile enheter

Dette var et flott hotell og hyggelige mennesker. Store rom, fin dusj og de rydder rommet hver dag. Hotellet ligger i et rolig område, men veldig sentralt. Gå avstand til alt 🥳☀️👍🏻 Flott frokost buffe med mye å velge mellom. Dette hotellet er et godt valg

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, espentveter
Q Hotel Team, Guest Services / Front Office på Q Hotel Grand Cru Gdańsk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2022

Thank you for your glowing review of Q Hotel Grand Cru Gdansk, we are delighted that you enjoyed a great stay in our beautifully appointed hotel with exceptional guest services throughout. It is also great to read such kind feedback about our team who take pride in everything they do. We hope that we will have the pleasure of welcoming you on your next visit to Gdansk . Kind regards,

Anmeldt 8. juni 2022 via mobile enheter

Et passe stort og moderne hotell med vennlig betjening, super service i resepsjonen.
Rommene er romslige og i en moderne stil.
Godt utvalg til frokost, men skuffende våt eggerøre. Denne skal ikke svømme i væske!

Hotellet ligger sentralt og kun en kort gange til restauranter og severdigheter.
Shopping, Forum Gdansk, er bare 20 min gange unna.

Skulle gjerne vært et større treningsrom og sauna, men man kan ikke få alt.

Kan absolutt anbefale dette hotellet 😉

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, VonWingtip

Thanks for taking the time to share your prestiged opinion about your stay with us at Q Hotel Grand Cru Gdansk. We take pride in giving outstanding service to every customers and we're overjoyed to receive your compliments and appreciation. We hope to see you here again and please bring all your friends and family. We will ensure they all enjoy the same quality of service as you have.
Warm regards,

Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Vi tilbrakte en uke på Grand Cru , sentralt beliggende ved kanalen og det meget severdige museet for 2. verdenskrig. Vi er meget godt fornøyd med oppholdet. Hyggelig å komme til delikat tilberedet frokost med svært godt utvalg av alt en kunne ønske( champagne manglet!) Vi benyttet også trimrommet( som gjerne kunne vært bedre utstyrt.)

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, kristianeb2015
Q Hotel Team, Obsługa klienta / relacje z gośćmi på Q Hotel Grand Cru Gdańsk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2020

@kristianeb2015,
Thank you so much!
We are thrilled knowing your stay was satisfactory for you! That makes us so happy you have liked our breakfasts, we putting so much effort every single day to make the best breakfast as it possible!
Ewelina Fabisiak, who is dieteticanof our hotel chain is responsible for all those great compositions you can find on our tables every morning :)
Hope you will visit us again!
Greetings

Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Bodde på dette hotellet i 3 netter. Hotellet ligger i enden på strandpromenaden, litt avsides, men rommene var romslige og fine. Sengene var harde. Badet var moderne, men det var kun såpedispenser på badet, ingen andre produkter, vannet i dusjen varierte med varmt/ kaldt, føneren var ikke av de beste og det var veldig dårlig lys. En av dager var det ikke «house-keeping» på rommet! Dette burde ikke skje på et 4-stjerners hotell! Men i resepsjonen var de alltid hyggelige og hjelpsomme, så de rettet opp det de kunne. Frokosten var helt grei, med veldig mange canapé’r. Alt i alt, et hyggelig opphold.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, toneschroeder
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Har bodd her en natt etter å hatt lyst til å teste jo tenke over lengre tid.
Plasseringen er ved elva og i en sidegate like bortenfor Hilton. For noen år siden ville jeg sagt det lå avsides til, men etterhvert har også dette området fått en stor transformering og oppgradering. Nå er dette mere en del av gamlebyen enn utenfor.
Museet for andre verdenskrig er et museum i Gdańsk, som er viet til andre verdenskrig og ble åpnet mars 2017. Dette er like ved hotellet.
Så selve hotellet. Dette er hipt og kult med flott vinkjeller, vist nok god restaurant og har store rom som har artig utforming.
Det jeg savner er finish, flere steder bærer hotellet preg av hastverk håndverk (stikkontakter som er delvis løse, panelplater som har løsnet fra limet etc.)
Vinduet på rom 308 målte 60x50 og hadde en stålarmering (pynt/sikring?) forran. Ved brann tenker jeg flere rømmnings alternativer og her er en mulighet fjernet. Derimot var de rømningsveier jeg gikk opp, ryddige og fremkommelige.
Hyggelig betjening som har god kunnskap å dele om byen.
Prøvde frokosten til 52 sloty (10% fratrukket rabatt for hotellgjester). Greit utvalg, men savner kjøling på matvarene. 4 timer i romtemperatur er nok ikke best for kvalitet og matsvinn (hva med å ha større beholdere med isbiter fatene kan stå oppi?)
Pluss for at man kan bestille omelett og andre egg varianter etter eget ønske.
De har trimrom, men dette var lite innbydende. En tredemølle og noen vekter i et veldig lite rom. Ta med uteklær og løp langs kanalen og bruk turen som sightseeing.
Jeg sov godt, selv om jeg madrassen var litt hard.
Kommer nok tilbake her.

Dato for oppholdet: januar 2019