“Vår favorittcafe i Gdansk”
Anmeldelse av Retro Cafe

Retro Cafe
Vurdert som nr. 3 av 45 Dessert i Gdansk
Kjøkken: Kafé
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 28. januar 2019

Hjemmekoselig atmosfære og nydelige havregrøt med valgfri topping som blant annet hjemmelaget caramel, bananer osv. Hjemmelagde kaker bakt med svært lite sukker. God kaffe og vennlig betjening!

Takk, sRuben

Anmeldt 6. desember 2018

Denne kafeen besøkte vi daglig. Kjempegode kaker og gode kaffedrikker, men favoritter er eplepunsj. Anbefales❤️Hyggelig betjening og koselig interiør.

1  Takk, Jane T
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Vi besøkte denne kafeen i november. Kafeen ligger i sentrum av Gdansk, i et koselig bymiljø. Stilen er gammeldags, med morsomme bilder og detaljer. Det er rent og pent, og i kakedisken bugner det av gode bakverk. Drikkemenyen er variert, og kaffen vi bestilte var veldig god. Hyggelige ansatte og hyggelige priser. Et sted som absolutt er verdt et besøk.

Takk, LineH79
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var innom denne koselige kafeen under vårt weekendopphold i Gdansk. Vi bestilte kake, kaffe, hjemmelaget limonade og vann. Utvalget av kaffe, te og kaker er enestående!
Alt smakte fantastisk! Vi kommer gjerne tilbake! Anbefales!

Takk, kselboskar
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Herlig å kunne gå inn i en kafe og velge blandt mange glutenfri kaker! Det er sjelden kost, og vi nøt dette flere ganger i løpet av besøket i Gdansk. Det var kaker som falt i smak for alle i familien.

Anbefaler flere av kakene, men den med saltkaramell og peanøtter ble en klar favoritt.

Lokalene var også herlige, og fint å sitte ute når det er godt vær. Opplevde god service.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AnitaHammervik

Reisende som så på Retro Cafe, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Retro Cafe? Del dine erfaringer!