“Meget god service”

Kjøkken: Sushi, Japansk, Sjømat, Fusion
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Min datter og jeg hadde en meget hyggelig kveld hos Dom Sushi. Mye er takket være den supre servitøren Dominika. Usikker på hvordan det staves… de var dessverre tom for noen fiskesorter vi ønsket i vår sushi, men Dominika ordnet ut! Hun var så utrolig serviceinnstilt og kom med alternativer slik maten ble helt perfekt! Gode smaker og god drikke. Usikker på hvordan det har vært uten Dominika som hjalp oss så mye.

Takk, Ingvildsch
Amelia Ż, General Manager på Dom Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2022

Thank you for your review! Dominika is one of our best waitress. We are happy to hear that she is really helpful and involved. We hope to see you again soon ;)

Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

Veldig bra!
Middagen var en opplevelse i seg selv. Kjempe flotte lokaler. Strålende service og kult opplegg! Maten kommer flytende rundt i en bekk. Smaken og kvaliteten på maten var helt grei :)

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, dyvekes
EmiliaB1294, Kierownik på Dom Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2020

Thank you for your review. Delighted to hear you liked the experience at Dom Sushi, we very much look forward to welcoming you back soon!

Anmeldt 13. november 2019 via mobile enheter

Vi hadde sushi på deling. Gode smaker og godt japansk øl. Desserten var også god. Hyggelig servitør og koselig atmosfære. Kommer nok igjen

Dato for besøk: november 2019
Takk, Gudrun H
EmiliaB1294, Kierownik på Dom Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Thank you for you review. Please let us know what could we do better, that we got just 3 points ;) ?

Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Begynte vår tur med lunsj her. Greie priser og god mat. Fiskesuppen var god, og her kunne de justere styrken etter ønske. Sushien var fersk og absolutt verdt pengene

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Marius A
EmiliaB1294, Kierownik på Dom Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2019

Thank you for your positive review, we are delighted to hear you liked our food and hope to see you back soon.

Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Vi bestilte både sushi og litt småretter. Dumpling med and er den beste jeg har fått noen gang. Den andre maten var selvsagt også bra, det var ikke det. Gøy å sitte rundt baren, selv om de ikke brukte båtene som fløt rundt til å servere maten.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, InaMitt
EmiliaB1294, Kierownik på Dom Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2019

Thank you for your review. Delighted to hear you liked the experience at Dom Sushi!

Reisende som så på Dom Sushi, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Dom Sushi? Del dine erfaringer!