“Pueblo i Gdansk med familien.”
Anmeldelse av Pueblo

Pueblo
Vurdert som nr. 77 av 988 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

For å unngå kø kan det være et smart trekk å reservere bord på forhånd for her er det populært!
Vi bestilte noen store porsjoner av forskjellige retter slik at alle kunne smake på alt. Maten var veldig god og alle fem ble godt mett. Regner med at det blir flere turer hit.

Dato for besøk: september 2021
Takk, herm0da

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Dette var virkelig en positiv overraskelse! Hadde hørt at maten var god her, men dette var helt fantastisk. Vi fikk bord inne ved baren. Koselig og artig innredet lokaler. Bra latinomusikk som gjorde at vi fikk følelsen av å virkelig være en annen plass. Maten var smakfull og det var store porsjoner. Gode drinker var det også. Hyggelig betjening og god service. Kommer garantert tilbake ved neste tur til Gdansk. Takk for oss!

Takk, Ingvildsch
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

En litt under ordinær opplevelse med halvfabrikata.
Til og med en Patron Reposada Margarita ble under ordinær her. Kinakål salat med kjip dressing, ovnsbakte båtpoteter uten salt og lite smak. Litt tørt kjøtt, pose nachos med en «hjemmelaget» salsa som ikke smakte så fresh.

2  Takk, RuneAS
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

God mat, godt utvalg både på mat og drikke. God service og hyggelig personale. Har vært hær å spist tre ganger og har vært like fornøyd hver gang. Hyggelig personal som gir god service. Kult innredet restaurant hvor man sitter i båser som gjør at det føles mere privat

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Traveling-Wang
781nasz744, Dyrektor generalny på Pueblo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Thank you very much for such a nice review
Our Ladies and Gentlemen look forward to welcoming you back when you return to Gdańsk next time.

Muchas Gracias, dziękujemy bardzo!

Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Nydelig og veldig billig mat, og skikkelig kult interiør i restauranten. Hun som serverte oss var skikkelig sur og lite serviceinnstilt så det trekker ned.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, tonep266

Hello Tone,
thank you very much for Your review. We certainly hope that you will choose to dine in our restaurant again in the future. We will try more to get one more star from You.
Big smile and hug from Gdańsk :)

Reisende som så på Pueblo, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Pueblo? Del dine erfaringer!