ZenHotels.com
Travelocity
getaroom.comUSD 161
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Hotelstaffen var utrolig hyggelig og hjelpsom, og overraskende gode i engelsk! De var tilgjengelige hele døgnet. Rommet var veldig rent og fint, og hadde masse av det man trenger.
Skulle ønske rommene med dobbeltseng også hadde badekar, men ellers er det ingenting å klage på.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, zandracom
Anmeldt 17. oktober 2018

Greit hotel, sentralt beliggende med gangavstand til gamlebyen og de fleste historiske steder av interesse i Gdansk. Greit kjøpesenter rett over gaten. Noe bråk fra mye byggevirksomhet rundt hotellet. Trivelig bar, god service, hyggelig betjening. Frokosten sto ikke i stil med resten, spis heller på noen av de små stedene I nabolaget.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Harald M
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Et hotell med sentral plassering . Helt greit hotell med grei service og helt greie rom. Toalettet på rommene er trange.
Baren er plassert bak resepsjonen og er en fin samlingsplass.
Frokosten var minimal og lite verdt kostnaden. De aller fleste har bedre frokost enn dette.
Kjøp rom uten frokost.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, FRG47
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Flott Hotell med store rom og store bad. Godt renhold og god service. Frokost buffé holder god kvalitet.
Gå avstand til gamlebyen.
Flott barområde med stor terrasse.
Alt i alt et flott hotell.
Bør prøves.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Laader
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Flott hotell med god frokost. Kort avstand til det meste i Gdansk. Hyggelige betjening. Godt renhold. Eneste minus var treg påfylling av rundstykker. Ikke alltid eggerørem var ordentlig stekt. Alt ialt et fint opphold.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Unni V