FrkDingo
    kr 1 409
Se flere hoteller i Gdansk
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi var 3 par på tur til Gdansk og bodde
på dette hotellet. Det lå sentralt, det hadde fine rom, det var rent og pent, hyggelig betjening. Vi spiste middag der siste kvelden og maten var god, men ikke mer enn det. Vi kommer til å benytte dette hotellet neste gang også.

1  Takk, Jamasa2014
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vi var på dette hotellet i 2 netter. Det ligger ca, 5-10 min gange fra sentrum. Hotellet fremstår som moderne og betjeningen er svært hyggelige.

De serverer gode drinker i baren og maten er ikke så verst den heller. Ved siden av hotellet ligger ett spa senter, massasjen der kan anbefales! Spør hotell betjeningen de booker for deg.

Generelt ett fint og koselig hotel kan trygt anbefales

1  Takk, Alex v
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Hotelstaffen var utrolig hyggelig og hjelpsom, og overraskende gode i engelsk! De var tilgjengelige hele døgnet. Rommet var veldig rent og fint, og hadde masse av det man trenger.
Skulle ønske rommene med dobbeltseng også hadde badekar, men ellers er det ingenting å klage på.

1  Takk, Zandra J
Anmeldt 17. oktober 2018

Greit hotel, sentralt beliggende med gangavstand til gamlebyen og de fleste historiske steder av interesse i Gdansk. Greit kjøpesenter rett over gaten. Noe bråk fra mye byggevirksomhet rundt hotellet. Trivelig bar, god service, hyggelig betjening. Frokosten sto ikke i stil med resten, spis heller på noen av de små stedene I nabolaget.

Takk, Harald M
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Et hotell med sentral plassering . Helt greit hotell med grei service og helt greie rom. Toalettet på rommene er trange.
Baren er plassert bak resepsjonen og er en fin samlingsplass.
Frokosten var minimal og lite verdt kostnaden. De aller fleste har bedre frokost enn dette.
Kjøp rom uten frokost.

Takk, FRG47