Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Enkelt men hyggelig hotell, med hyggelig betjening. Rommet vi fikk var helt greit. Litt slitt og gammelt interiør, men veldig rent og ordentlig. Ok senger. Vi var veldig heldige med været så vi savnet aircondition men med vinduet oppe gikk det fint. Frokosten var kjempebra! Ligger helt ned til den fine stranden, bare gang/sykkelvei i mellom, så det var bare å ta på badetøy og gå ned. Vi leide sykler på hotellet alle dagene og syklet inn til det koselige torget i Sopot på 5 min. Området er perfekt tilrettelagt for sykling, med en stor flott park langs hele stranden. Vi benytter gjerne hotellet igjen ved en senere anledning!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Annesreise
Kamil-GEM, Guest Relations Manager på Novotel Gdansk Marina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2017

Dear SiwAnnet,

we appreciate your visit and comment. I am sorry that you were not 100% happy with your stay, but I hope that you will take our hotel under consideration when planning your next trip to Gdańsk.

With best regards,

Anmeldt 17. juli 2017

Dette hotellet er veldig bra for småbarnsfamilier, det har stort lekerom, egen barnebuffet i frokostsalen (med tegnesaker også), mange forskjellige spill i resepsjons/bar-området, stor innegjerdet hage med bra lekeplass, basseng, osv. Beliggenheten er også bra, helt ned på strandpromenaden. Litt langt å gå for barn inn til Sopot sentrum.

Trekk for renslighet :( Rommene hadde vegg til vegg teppe (de har kun rom med det) og de var veldig støvete! Jeg mistet noe under senga den dagen vi skulle dra. Da jeg dro frem senga skjønte jeg hvorfor vi hadde måtte bruke astmamedisin hele uka (!). Der var et enormt støvlag, rusk og gjenglemte ting.

Hotellet er også gammelt og slitt.

Bassengområdet var skittent, og her lyger bildene på websiden veldig! Der var overhodet ikke så fint som bildene viser.

Treningsrommet, barmenyen og servicen er dog veldig bra! :)

Savner veranda.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Norskfamilie
NovotelGdanskMarina, Guest Relations Manager på Novotel Gdansk Marina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2017

Dear Norskfamilie,

Thank you for visiting our hotel and your opinion. I am thankful that you noticed our attention for families with children, fittness room. On the other hand I am sorry for the issues with housekeeping - they have been passed to the division manager. I hope that you will consider our hotel for your future travels to Gdańsk.

Wishing you all the best,

Anmeldt 2. juni 2017 via mobile enheter

Har bodd på hotellet to ganger tidligere. I 2011 og 2012. Den gang var vi fornøyd. Men det var da.
Vi valgte dette hotellet og ungdommene våre godtar litt gåavstand pga de kan benytte badebasseng.
Men nei. Badebassenget var stengt og ikke i bruk fikk vi beskjed om når vi kom ned i etasjen med basseng.
På rommet er det kjøleskap (tidligere var det nok minibar) den er varm og kan ikke sette på kjøling.
Vannkoker og kaffe mulighet er deilig om ettermiddagen. Men det er kun pappkrus og da mister man den gode opplevelsen.
Det er nok siste gang vi bor på hotellet. Det er trist fordi vi har vært så fornøyd tidligere.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Trnate
NovotelGdanskMarina, Guest Relations Manager på Novotel Gdansk Marina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2017

Dear Trnate,
Thank you for your visit and review. I am sorry that you were not 100% satisfied with your stay. We will be opening the pool agani soon. We are focused on providing the best experience for our guests and grateful for sharing your mind with us.

Wishing you all the best,

Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Kjempekjekt hotell til en meget fornuftig pris. God plassering. Kjempegod frokost. Bra rom. Reint. Super service. Restauranten på kveldstid var litt skuffende. Svært nærme stranda. Flotte treningsforhold. Ideelt for barnefamilier. Minibar på rommene. Gratis vann hver dag. Meget sentralt mellom Gdansk og Sopot.

Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, Aslegh
Svar fra ledelsen:Besvart 17. august 2016

Dear Guest,
Thank you for writing this positive review following your stay at the Novotel Gdańsk Marina. We are delighted that you enjoyed our very convenient location. We are also glad that you enjoyed our breakfast offer.
I hope that we will have a chance to welcome you again to Novotel Gdańsk Marina in the near future.
With kind regards,
Krzysztof Arcyman,
Hotel Manager

Anmeldt 6. juli 2015 via mobile enheter

Hotellet var litt gammelt og slitt, men beliggenheten var perfekt. Kort vei til strandpromenaden med gåavstand til Sopot. Rommene car små og litt slitt. Enkel og grei frokost. Pluss for innendørs svømmebasseng, men renholder i og rundt bassenget burde vært bedre. Fint treningssenter. Svært god service og hyggelig personale. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, 522geire