Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Tredje sommerferie på rad, sjekker vi inn her. Flott hotell, like utenfor Sopot. Romslige rom, rent og fint. Svømmebasseng og massasjestudio. Det er ca. 2 minutter å gå til stranden. Ca. 7 minutter med taxi til Sopot (koster ca. 30 zloty). Ligger nær trikkholdeplass som bringer deg inn til Gdansk gamleby. Hotellet er også innen rimelig taxi-avstand fra Gdansk Fashion Outlet, shoppingsenteret Riviera og Galeria Baltycka.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 738olemortenj
Mateusz G, Guest Relations Manager på Mercure Gdansk Posejdon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

We are happy with positive feedback :) BestRegards :)

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk fint hotell med veldig service innstilte ansatte! Rommene er store og fine, akkurat likt som på hotellets hjemmeside. Badet er noe slitt, men fungerer helt greit. Stort pluss at det er badekar på rommet! Vi bodde hadde rom med to dobbeltsenger og balkong.
Vi reiste med to barn på 3 og 4 år. Supert med lekerom inne og flere lekeapparater utenfor hotellet :-) kjempe kort vei til stranden, og nærområdet (10 minutters gange) finnes ulike aktiviteter som lekepark med hoppeslott og trampoline, rutsjebane og basseng på stranden + mange koselige restauranter.
En 30-40 minutts gåtur via strandveien ligger sentrum, på denne veien kan sykler og diverse også leies. For de som ikke ønsker å gå er det billig taxipriser (ca 45kr i ukedager, 60 utenom. Spør hotellet om taxi selskap.)
Maten på hotellet var fantastisk god, og servitørene ytet topp service. Vi spiste der sent på kvelden å fikk sitte i frokostsalen å spise for å unngå å sitte sammen med alkoholpåvirkede voksne. Barnemenyen var også helt topp ☺️
Kan ikke skjønne at enkelte klager på servicen på hotellet, for vi har fått den beste servicen jeg noen gang har opplevd. Kan ikke få skrytt nok av resepsjonistene som hjelper til med alle spørsmål, er vennlige og snille. Om de ikke har svar på spørsmålene som stilles gjør de det de kan for å undersøke nærmere!
Anbefaler alle å bo på dette hotellet. Spesielt familier med barn!!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Marthe K

Appreciation of our work is the best we can get. We are very happy that we have been able to meet your expectations. We will be very pleased to welcome you in the future to show that we do not rest on our laurels. Greetings from sunny Poland :)

Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Ble skuffet
Dårlig frokost som var nokså dyr
I resepsjonen var de lite smilende
I spa-avdeling/bassengavdeling var personal lite vennlige
Har bodd her før og var mye mer fornøyd da, men restaurant Winestone var veldig bra, god mat og bra personal.
På rommet var det innestengt luft og ikke skikkelig rengjort etter siste gjest

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Bente J
Mateusz G, Guest Relations Manager på Mercure Gdansk Posejdon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

We are pleased that you liked our restaurant and team. We are sorry that the breakfasts and rooms did not meet your expectations. We are changing all the time, at the end of the year we are beginning modernization of the wellness section. We hope to see you again.

Anmeldt 5. februar 2016 via mobile enheter

Wow, for et fantastisk hotell! Kjempe hyggelige ansatte, virkelig profesjonelle. Var også UTROLIG billig å bo her! Beliggenheten i forhold til gamlebyen er bra, tar omtrent 10-12 min å gå. Byen er svært preget av pirat-taxi, ikke bruk taxi uten reklame på bilen, og spør om de tar kort! Om de ikke tar kort er de mest sannsynlig pirat. Spiste dessert på hotellet en kveld og det smakte helt fantastisk, drinkene er så som så. Passe store hotellrom, fine bad og hygenisk! Hadde absolutt kunne bodd her igjen.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, 217theah
posejdongdansk, Kierownik ds. gości på Mercure Gdansk Posejdon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2016

Dear Guest,

Unfortunatelly I do not know Norwegian language, but I had translated your opinion and wanted to honestly thank you for taking your time and write such an great opinion about our hotel.

I believe that we will have this great opportunity to guest you also in the near future :-)

With best regards,

Damian Chrupek / Reservation Coordinator

Anmeldt 15. oktober 2015

Dato for oppholdet: oktober 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Solfaktor
posejdongdansk, Kierownik ds. gości på Mercure Gdansk Posejdon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2015