Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Var her fra fredag til mandag. Fantastisk hotell. Rent og pent over alt. Kjempegode senger. Bad med badekar. Rommet hadde også balkong. Veldig fin beliggenhet, nærhet til alt. Veldig god frokost. Anbefales

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Hilde S
Kierownictwo, Kierownik på Hanza Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to give us this nice review. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

Nice regards,

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Hanza Hotel er et koselig hotell i gamlebyen med kort avstand til alt. Vi hadde et supert rom med en liten balkong med utsikt mot elven. Rommet hadde en liten sittegruppe og det var mulighet for å lage te og kaffe. Komfortabel seng med både lav og høy pute.
Frokosten var flott og besto av varme og kalde retter med godt utvalg.
Vi er veldig fornøyde, og kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, HanneB437
Kierownictwo, Kierownik på Hanza Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Dear Guest,

Thanks a lot for the booking of the room at Hanza Hotel and warm words after the stay.
We look forward to welcoming you again.

Warm regards,

Anmeldt 24. august 2018

Vi bodde her i fire netter på en juniorsuite i midten av august 2018. Alt var meget bra! Gode senger, ingen støy fra andre gjester og ingen støy fra byen. Suiten var med vinduer mot kanalen og der var det ingen biltrafikk. Særdeles god frokost. Spiste middag der to kvelder, og alt var perfekt. Husets vin smakte godt! Vi reiser meget gjerne tilbake til Hanza.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Jan Erik K
Anmeldt 1. august 2018

Vi har vært mange turer til Gdansk og funnet ut at dette er det beste hotellet i denne prisklassen. Suveren belligenhet, fine store rom, nydelig frokost og hyggelig betjening.
Hotellet er behjelpelig med transport

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Roy J
Kierownictwo, Kierownik på Hanza Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Dear Guest,
Thank you for choosing Hanza Hotel for your recent stay in Gdansk. We were delighted to hear you had an enjoyable time at our hotel.
Is was a pleasure to have you as our guest.
We hope to see you again soon.

Best regards,

Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Var der i 3 dager på en vennetur og var kjempefornøyd med hotellet . Fikk rom ut mot gaten som var rolig og stille . Rommene og badet var stort og deilig med god plass.
Bar med gode drinker. Ligger på brygga og veldig sentralt til alt.
Vi spiste ikke frokost på hotellet denne gang , men det sies at den er bra.
Vi kommer til å komme tilbake hit om vi skal til Gdansk.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Lill-Karin
Kierownictwo, Kierownik på Hanza Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2018

Kjære Gjest,

Takk for at du bodde hos oss. Vi jobber hardt for å gjøre våre gjester lykkelige og setter pris på tilbakemeldingen din!

Med vennlig hilsen,