Agoda.com
HurbUSD 107
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Fint hotell som ligger i gamlebyen. Gangavstand til det meste. Rene fine rom. Var litt lytt i rommene da vi kunne høre et barn gråte gjennom veggen. Fint spa i underetasjen. Vennlig personale. Anbefaler å bo her.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, ellen_svh
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Var her fra fredag til mandag. Fantastisk hotell. Rent og pent over alt. Kjempegode senger. Bad med badekar. Rommet hadde også balkong. Veldig fin beliggenhet, nærhet til alt. Veldig god frokost. Anbefales

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Hilde S
Kierownictwo, Kierownik på Hanza Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to give us this nice review. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

Nice regards,

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Hanza Hotel er et koselig hotell i gamlebyen med kort avstand til alt. Vi hadde et supert rom med en liten balkong med utsikt mot elven. Rommet hadde en liten sittegruppe og det var mulighet for å lage te og kaffe. Komfortabel seng med både lav og høy pute.
Frokosten var flott og besto av varme og kalde retter med godt utvalg.
Vi er veldig fornøyde, og kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, HanneB437
Kierownictwo, Kierownik på Hanza Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Dear Guest,

Thanks a lot for the booking of the room at Hanza Hotel and warm words after the stay.
We look forward to welcoming you again.

Warm regards,

Anmeldt 24. august 2018

Vi bodde her i fire netter på en juniorsuite i midten av august 2018. Alt var meget bra! Gode senger, ingen støy fra andre gjester og ingen støy fra byen. Suiten var med vinduer mot kanalen og der var det ingen biltrafikk. Særdeles god frokost. Spiste middag der to kvelder, og alt var perfekt. Husets vin smakte godt! Vi reiser meget gjerne tilbake til Hanza.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, Jan Erik K
Anmeldt 1. august 2018

Vi har vært mange turer til Gdansk og funnet ut at dette er det beste hotellet i denne prisklassen. Suveren belligenhet, fine store rom, nydelig frokost og hyggelig betjening.
Hotellet er behjelpelig med transport

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Roy J
Kierownictwo, Kierownik på Hanza Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Dear Guest,
Thank you for choosing Hanza Hotel for your recent stay in Gdansk. We were delighted to hear you had an enjoyable time at our hotel.
Is was a pleasure to have you as our guest.
We hope to see you again soon.

Best regards,