Gdansk: Høydepunkter Old Town Tour med billett til Amber Altar

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve St. Mary's Church på
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Kjekt at de ikke krever betaling for å ta en titt innom denne store kirken. Vi valgte å ikke gå opp i tårnet. Det kostet.

Stor kirke bygd i murstein. Plass til mange men lite sjarmerende.

Takk, 338clausr
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Det var verdt å betale 10zl for å få lov å gå opp 400 trappetrinn i kirketårnet. For en utsikt man kom opp til. Helt fantastisk. Vi var heldige at det var lite folk og flott vær

Takk, 503hegem
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Etter sigende verdens største mursteinskirke. Rommer ca 25000!! mennesker. Anbefaler å ta turen opp til toppen av tårnet. 409 trinn og 82m høyt. Spektakulær utsikt utover hele Gdansk. Anbefales ikke for de med dårlig helse/kondisjon/ben da det er tidvis trangt og små trinn som går i spiral oppover ca en tredjedel før det blir bedre.

Takk, DagMj_ndalen
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Ønsket å beskue denne store kirken ! Den var under oppussing / restaurering nå vi besøkte kirken ! Mange mennesker var der! Et enormt byggverk , stor himling og statuer ! Verdt et besøk

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 31geirs
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Vi besøkte mariakirken på vår tur til Gdansk. Utrolig flott kirke, med mye renovering på gang. Men en får fortsatt sett mye. Anbefaler å legge opp besøket slik at en får med seg når det eldgamle uret slår en klokketime.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, lindaeY8339WG