eDreams
Agoda.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Dwor Oliwski ligger fint og landlig til i utkanten av Gdansk. Her finner du fine turområder i gammel skog. Vi blemøtt av en heller uinteressert resepsjonist og ble sjekket inn på et fint og lyst rom med TV, dusj, bad . Minibaren på rommet inneholdt kun en øl flaske og ble ikke fylt opp i løpet av de 4 dagene vi var der.
Rommet ble heller ikke rengjort og det var ingen søppelkasse tilgjengelig på rommet. Vi ringte resepsjonen og spurte om de kunne sende noen opp med rene håndle og kanskje rydde bort «left overs» fra room service, men dette uteble disse 4 dagene.
Det var heller ingen badekåpe på rommet, så vi måtte skifte i felles garderoben for spa avdelingen.
Svømmebasseng og badstuer var helt greit, men langt ifra noen luksus.
Hotellets Restsurant var lokalisert i nabobygget. Her spiste vi 2 kvelder og betalte ca 1000 PLN for 2 personer, 3 retter og en flaske vin på deling. Til vår overraskelse kunne ikke restauranten servere store deler av menyen fordi de var gått tom for en del mat og drikke varer. Vi kunne se at servitøren syntes dette var litt pinlig. Da vi spiste der 2 dager etter , hadde de fremdeles de samme manglene.
Frokosten var bra!
Tar også med at spa terapeuten var noe av det dårligste vi begge har erfart.
Hotellet fremstår som et 5 stjernes hotell, men tilsvarer et 2 stjernes hotel under oppholdet våres.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, PST861
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Vi var inviterte til bryllup med familie og brudeparets venner. Grillbufé fredag og bryllupsmiddag og feiring lørdag. Vi var der 2 netter. Grillbufé var bra, bryllupsmiddag svært bra, med påfølgende bufé etter polsk tradisjon, til kl 0400. Telt med tregulv i hagen, plass til godt over 100,vi var 80. Dette var et glimrende «lokale». Hotellet var svært erfarne og proffe til slike arrangement, med blomsterarr. («outsourced») etc. Det var en glimrende måte å arrangere bryllup. Stedet er litt utenfor bysentrum, så kanskje mindre aktuelt for ferieopphold uten venneflokk/familie.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, oyga
Anmeldt 18. juli 2017

Vi inviterte drøye 70 gjester med oss hit for å feiret bryllupet vårt. Og for en suksess! Nydelig atmosfære, fine uteområder, ryddig og rent, store hotellrom, imøtekommende og vennlig personale og god mat både i frokostsalen og restauranten.
Vi kunne ikke fått en bedre lokasjon for vårt bryllup!
Om jeg skal nevne noe negativt så hadde vi tidvis problemer med å kommunisere med enkelte av personalet i restauranten/baren, men det gjaldt kun de ikke-polske ansatte.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, marianner139
Anmeldt 11. juli 2017

Har vært 2 ganger på dette hotellet. Rent overalt, hyggelige ansatte og nydelig mat.
Stille og rolig atmosfære, flott basseng og spa-avdeling.
Egner seg både for par og venneturer og jeg har prøvd begge deler. hotellet låner ut sykler gratis og det er helt nydelig å sykle rundt i dype skoger eller til nærmeste landsby på 10 minutter.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Randi M
Anmeldt 23. februar 2017 via mobile enheter

Herlig plass. Nydelige store rom og kjempegod mat. Spaen var veldig fin og massasjen var herlig. En fantastisk plass å reise om man er litt sliten og vil hente seg inn. Er opprinnelig en gammel herregård. Deilig å ikke ha basen i byen Gdansk selv om det blir mye taxi

Dato for oppholdet: februar 2017
1  Takk, Heidi342
DyrektorHotelu, General Manager på Dwor Oliwski Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2017

Dear Heidi342, Thank you very much for rating Dwór Oliwski City Hotel & Spa on tripadvisor.com and for your positive opinion on our beautiful large rooms, delicious food and very nice Spa. We will be pleased to have You in our hotel again in the near future. Kindest regards, Hotel Director