Gdansk: Høydepunkter Old Town Tour med billett til Amber Altar

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Old Town på
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Kan absolutt anbefales. Mange gode restauranter og bra mat. Kort vei til flyplassen så man får mer tid i byen. Mange flotte gater og smug å gå rundt og oppdage.

Takk, 681magneh
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Gamlebyen er er must å få med seg dersom du besøker Gdansk! Vi bodde i gamlebyen under vårt opphold, og var svært glad for det!
Gamlebyen består av mange vakre bygninger med fantastisk arkitektur, koselige restauranter, kafeer og puber, smågater med smykkebutikker og kunstbutikker.

Takk, kselboskar
Anmeldt 21. oktober 2018

Bo i gamlebyen, da har du alt du trenger rundt deg. Kort vei til jernbanen som tar deg til Sopot og Gdynia.
Sopot er et must!

1  Takk, 996henrikw
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi besøkte gamlebyen i forbindelse med familietur i høstferien 2018, og elsket stedet. Vakker arkitektur, godt vedlikeholdt og god atmosfære.

3  Takk, IngvillK
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Gamlebyen i Gdansk er ikke gammel. Byen ble bombet sønder og samme under krigen. Men den er bygd opp i gammel stil. Hyggelig nok.

Takk, 338clausr