Gun Shooting Erfaring med Hotel Transfers Gdansk

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Old Town på
Anmeldt 10. desember 2018

En koselig by med fin atmosfære. Vi besøkte julemarkedet, som gjerne kunne hatt litt flere typisk polske varer, men maten var spennende. Flott julegate!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Anne I
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Koselig sted og spasere uten stress og jag.Mange fine gamle arkitekt perler. Endel barer du kan stoppe og spise eller drikke.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 684arnee
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi gikk mye rundt i gamlebyen, men hadde særlig nytte av en guidet tur. Ettersom sentrum lå mer eller mindre i ruiner etter krigen, er det helt utrolig å se hvordan byen er gjenoppbygget. Guiden tok oss gjennom de mest interessante stedene og kunne historien. Veldig bra!

1  Takk, Masol1
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Kan absolutt anbefales. Mange gode restauranter og bra mat. Kort vei til flyplassen så man får mer tid i byen. Mange flotte gater og smug å gå rundt og oppdage.

Takk, 681magneh
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Gamlebyen er er must å få med seg dersom du besøker Gdansk! Vi bodde i gamlebyen under vårt opphold, og var svært glad for det!
Gamlebyen består av mange vakre bygninger med fantastisk arkitektur, koselige restauranter, kafeer og puber, smågater med smykkebutikker og kunstbutikker.

Takk, kselboskar