Gdansk: Høydepunkter Old Town Tour med billett til Amber Altar

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Old Town på
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig i gamlebyen, trivelig julemarked og bra shopping. De fleste restauranter er svært serviceinnstilt med god mat, men det er jo som vanlig noen sorte får ute der.

Takk, 643rolfl
Anmeldt 10. desember 2018

Gdansk kan man reise til året rundt, alltid noe å finne på. God mat og drikke. I desember har man julemarkedet med mye god drikke og mat. Stemningen er god. Eget julemarked inne for håndtverk.

Takk, ritae716
Anmeldt 10. desember 2018

En koselig by med fin atmosfære. Vi besøkte julemarkedet, som gjerne kunne hatt litt flere typisk polske varer, men maten var spennende. Flott julegate!

Takk, Anne I
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Koselig sted og spasere uten stress og jag.Mange fine gamle arkitekt perler. Endel barer du kan stoppe og spise eller drikke.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 684arnee
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi gikk mye rundt i gamlebyen, men hadde særlig nytte av en guidet tur. Ettersom sentrum lå mer eller mindre i ruiner etter krigen, er det helt utrolig å se hvordan byen er gjenoppbygget. Guiden tok oss gjennom de mest interessante stedene og kunne historien. Veldig bra!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Masol1