Expedia.comUSD 166
Orbitz.comUSD 166
FindHotelUSD 189
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Herskapelig og flott hotell! Har aldri opplevd denne typen gjennomført service noen gang! Hyggelig personale som alltid er tilgjengelig. Fine, rene rom med alt du trenger. Flott beliggenhet og god mat! Anbefales virkelig!!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, krishur91
Podewils_Hotel, Kierownik på Podewils Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Dear Mr. Krishur91,
thank you very much for your nice feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay at Hotel Podewils and that you appreciated our service, rooms and location.
And most of all thank you for highly recommending our Hotel, which is very important for us.
Without a good team it would not work to satisfy our guests.
We would be more than happy to have you with us soon again!
Best greetings,

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Helt utrolig flott, både betjening, rommet og servicen. Behaglig betjening og alltid til stede for oss. God frokost, rolige omgivelser og sentral beliggenhet i Gdansk. Hit kan vi gjerne komme tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, ellenb196
Podewils_Hotel, Kierownik på Podewils Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Dear Mrs.Ellen B!
Thank you for your comments following your recent stay at our Hotel Podewils.
It is a pleasure to read how much you enjoyed your stay with us!
We are looking forward to having you with us soon again!
Best regards

Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk mottakelse, personellet gjorde sitt ytterste for at vi skulle få et flott opphold. Frokosten var over forventning. Vi spiste en kveld på restauranten, i tråd med alt annet fantastisk.
Første kveld, var vi ute for å oppleve Gdansk, kom tilbake på hotellet og sengen var ferdig gjort, med en liten vær rapport.
Dette gir den ekstra prikken, som gjør gjester fornøyd

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Gegis
Podewils_Hotel, Kierownik på Podewils Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2018

Dear Gegis!
Thank you very much for your nice feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay at Hotel Podewils and that you appreciated our reception staff and restaurant.
Looking forward to your soon return visit.
Best regards

Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Rolig og nydelig sted med flott beliggenhet ved kanalene. Pene rom og god frokost. Passer godt for voksne. Det som skiller dette hotellet fra andre, er servicen. Den er utmerket!! Jeg har aldri opplevd maken. De som jobber i resepsjonen der, er engler!

Dato for oppholdet: juni 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, 376gunhilds
Podewils_Hotel, Kierownik på Podewils Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2018

Dear Gunhild S!
Thank you for your nice comment. It´s great that you had a good time in Gdansk.
We will forward your words also to our staff. Without a good team it would not work to satisfy our guests.
Thank you!
We are looking forward to having you with us soon again!
Warm regards

Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Et VELDIG koselig og servicevennlig hotell. Anbefales på det sterkeste. Hadde aldri trodd at Polen skulle være ett så positivt reisemål. God restaurant og nydelig frokost som man ikke får på Skandinaviske hoteller Anbefales veldig....

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, johang449
Podewils_Hotel, Kierownik på Podewils Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2018

Dear Mr. Johan G, warmest greetings from Podewils Hotel! Thank you so much for choosing our house as well as for taking the time to sharing your nice feedback. We would be more than happy to have you with us soon again!
Best greetings,