FindHotel
StayForLong
Destinia.com
Trip.com
Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Bodde der i 3 netter. Helt topp. Service jeg ikke har opplevd før. Rommet var helt nydelig med friske roser på bordet samt velkomstdram. Veldig gode senger. Frokosten i seg selv var en opplevelse med service på høyt nivå. Anbefales på det sterkeste om man skal besøke Gdansk. Vi kommer igjen

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, nilsenk2019
Podewils_Hotel, Kierownik på Podewils Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2019

Dear Nilsenk2019!
Thank you very much for your nice feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay at Hotel Podewils and that you appreciated our service, breakfast, fresh roses and welcome drink.
Looking forward to your soon return visit.
Best regards

Anmeldt 15. april 2019

Denne gangen bodde jeg på et herskapelig og flott 5 stjerners hotell! Hotellet hadde i tillegg en lang og spennende historie.Har aldri opplevd denne typen gjennomført service noen gang! Hyggelig personale som alltid er tilgjengelig. Flott beliggenhet og veldig god mat!
En middag i hotellets topprestaurant «The River» anbefales!

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Olavmj
Podewils_Hotel, Kierownik på Podewils Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2019

Dear Mr. Olavmj!
Thank you for your comment. We are happy to hear that you enjoyed your stay at Hotel Podewils and that you appreciated the historical character of the Hotel, service and The River Restaurant. Hope to see you again!
Best regards,

Anmeldt 2. februar 2019

Nydelige rom med liten sittegruppe, separat del med skrivebord og stort, deilig bad. Gammel stil og hjemmekoselig. Nydelig liten restaurant med deilig frokost. Trolig fint å sitte ute om sommeren.
De ansatte smilende , serviceminded og hjelpsomme på alle måter.
Bare HOTELLET alene er en god grunn for å reise til Gdansk!!!

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, ingerjohannes544
Anmeldt 10. desember 2018

Vi hadde to netter på Podewils i begynnelsen av desember. Julestemningen kom i det øyeblikket vi så hotellet. Det var nydelig pyntet til jul både ute og inne. Hotellrommet var hyggelig innredet med dype stoler, gammeldagse møbler og gode senger. Det lå sjokolade på puta og det var gratis likør som velkomstdrink. Tykke tepper på golvet ga den ekslusive følelsen, selv om det nok ville gitt utfordringer ved et lengre opphold i forhold til luftkvaliteten på rommet. Litt utfordringer med varmen på rommet, men det kunne vi helt sikkert løst ved å snakke med betjeningen. Frokosten var eksepsjonelt bra, med egen meny for egg, sølvbestikk og store tekanner. Servicen på hotellet var flott. Anbefaler virkelig dette hotellet. Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Anne I
Podewils_Hotel, Kierownik på Podewils Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2018

Dear Mrs. Anne I!
Thank you very much for your beautiful comment. We are happy to hear that you enjoyed your stay at Hotel Podewils and that you appreciated our service, breakfast, rooms and christmas decoration :) Hearing such nice comments about our Hotel Podewils makes us proud. And most of all thank you for highly recommending our Hotel, which is very important for us Looking forward to your soon return visit.
Best regards Magdalena Piotrowska Hotel Manager

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Herskapelig og flott hotell! Har aldri opplevd denne typen gjennomført service noen gang! Hyggelig personale som alltid er tilgjengelig. Fine, rene rom med alt du trenger. Flott beliggenhet og god mat! Anbefales virkelig!!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, krishur91
Podewils_Hotel, Kierownik på Podewils Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Dear Mr. Krishur91,
thank you very much for your nice feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay at Hotel Podewils and that you appreciated our service, rooms and location.
And most of all thank you for highly recommending our Hotel, which is very important for us.
Without a good team it would not work to satisfy our guests.
We would be more than happy to have you with us soon again!
Best greetings,