Snaptravel
Priceline
Anmeldt 15. august 2018

Veldig bra hotell noen få minutters gange utenfor turisttråkket. Relativt enkel standard, men i forhold til hva man betaler får man mye for pengene. Høflig, hjelpsom og godt bemannet resepsjon. Rommet var veldig rent. Frokosten var knallgod, som en buffet. Mye laget av restaurantmaten fra dagen før, vil jeg tro. Anbefales!

Romtips: Rom mot gårdsplassen vil være stillere. På andre siden er det en trafikkert vei.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Trude K G
Anmeldt 10. juli 2018

hotellet ligger ca 5-10 min gange fra turistsentrum av Gdansk. gode parkeringsmuligheter, selv om han som satt i parkeringsluka var veldig sur. frokosten var heilt ok, og betjeningen var veldig hjelpsom. rene og hyggelige rom. helt supert for en natt eller to:)

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Trudels88
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Fine rene rom. Hadde litt problem med rommet, men fikk nytt rom uten noe om og men. Service innstilt personale. 10 minutter gange til dær det skjer på kvelstid. Stille og roligt område. Grei frokost. Midt på treet restaurant, med rimelige priser.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Øyvind I
Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Helt greit hotell, litt utenfor sentrum. 10 minutter å gå til torvet midt i byen. Hyggelige og hjelpsomme i resepsjonen.
Grei frokost, pluss for omelett, stekt etter ønske .
Rene rom.
Fint uteområde, tok et glass vin der.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, strheim
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Flott hotell med fine rom. Reint. God frokost å rett rundt hjørnet ligger gamle byen. Personalet var hyggelige. Eineste negative er at baren stenger kl 23.00
Men man er jo ikke i gdansk for å sitte i hotell baren da.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, christoffere260