“Hyggelig plass”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. desember 2018

Vi er meget fornøyd med denne restauranten. Hyggelig lokaler, god service og bra mat. Vi var også så heldig å ha "live" musikk av 2 meget dyktig musikere. Noe som gjorde besøket enda bedre.
Anbefales!

2  Takk, bredejk

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og god service anbefales. Her kommer vi igjen.Fantastik behagelig e kelnere og herlig atmosfære

2  Takk, Dream63652259624
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Denne koselige restauranten ligger langs kanalen/elven. Vi valgte stedet etter å ha lest gode omtaler på Tripadvisor og ble ikke skuffet. Vi ble umiddelbart tatt imot av en veldig hyggelige servitør. På min forespørsel fikk vi anbefalt svineknoke og snitzel (vi ønsket typisk polsk mat). Maten smakte nydelig og porsjonene veldig store (vi klarte ikke å spise opp).
Anbefales!

Takk, kselboskar
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Etter en fuktig kveld på byen i Gdansk, så våknet vi ganske seint og var frokost sulten. Og etter hva eg kunne finne her på Tripadvisor så skulle disse ennå ha frokost servering. Og til min store glede så hadde de frokost meny igjennom hele dagen, noe eg synes er ganske genialt viss man våkner seint og ikke rekker den vanlige frokost serveringen. Og det var utrolig god frokost ikke minst. Eg prøvde resturanten sin egen frokost rett, veldig god og nydelig nypresset appelsinjuice!

Takk, lindamari007
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant ved kanalen.
Det var utolig god service og veldig god mat
Dette er en restaurant å anbefale, svineknoken må prøves.

1  Takk, Maria S

Reisende som så på Gdanski Bowke, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Gdanski Bowke? Del dine erfaringer!