“Middag for to”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Utsøkt måltid og meget hyggelig og oppmerksom betjening. Anbefaler denne og i tillegg meget hyggelige priser

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Anne Britt E

Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig nydelig mat. Jeg spiste kremer løksuppe, and og sjokoladekake. Det var helt fantastisk str sammen av spennende smaker som eksploderte i munnen. Kjæresten spiste Fiskesuppe, villsvin og sjokoladekake. Han var strålende fornøyd. Hyggelig og behjelpelig betjening. Fantastisk god stemning og atmosfære.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Pippikraft
Anmeldt 28. desember 2018

Porsjonene har blitt litt mindre med årene, og takk for det! Jeg hadde en flott aften alene i midten av desember med sild til forrett og deilig and...osv..God service fra alle, og nå hadde jentene på seg noe som lignet polske folkedrakter. Gdansk er byen for folk som elsker julemusikk...det kan bli temmelig intenst, men her ble den variert med mye annet bra ...Skal garantert tilbake dit...Elsker å drikke øl av Keramikkbegre!

4  Takk, Siri R
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god hovedrett og helt fantastisk dessert, sjokoladekake, noe av det beste jeg har spist. Hyggelig betjening og fine priser. Beliggenhet rett ved elven. Anbefales ☺️

2  Takk, 894adar
Anmeldt 17. desember 2018

Vi er meget fornøyd med denne restauranten. Hyggelig lokaler, god service og bra mat. Vi var også så heldig å ha "live" musikk av 2 meget dyktig musikere. Noe som gjorde besøket enda bedre.
Anbefales!

2  Takk, bredejk

Reisende som så på Gdanski Bowke, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Gdanski Bowke? Del dine erfaringer!