“Vi ville ha knoke.”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Fin resturang, som hadde plass til oss 6, uten bordreservering. Ble satt på eget rom med lukket dør.....kjedelig. maten var grei men helt tydelig at de midtet interessen etter middag bar spist. Mersalg? Og hadde vært trivelig og få et nikk eller velkommen tilbake? Må kelnere ha steinansikt?

Takk, Anne-margrethe R

Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Å herre min hatt, dette var fancy og folkelig samtidig. Helt nydelig mat. Bestilte noe and. Det var mektig og ekstrem mye mat for pengene. Tilbud på å bestille dessert måtte avslås pga fulle mager.. meg du vill ikke angre om du svinger innom her! ;)

1  Takk, Henning I
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Kubicki i Gdansk har imponert oss stort.
Onsdags kveld spiste vi and og villsvin ute ved elva i nydelig vær. Maten smakte fantastisk, og vinen kelneren anbefalte traff godt. I dag fredag spiser vi lunch inne da det regnet ute. En fantastisk trivelig kelner skaffet oss asparges og hollandaise, uten at denne sto på menyen.
Anbefalingen på vin fra New Zeland var spennende. Villa Maria av Pinot Grigio druer .
Etterhvert som vi skrøt av vin og mat, kom kelneren med et par polske viner. Både rød og hvit som smaksprøver. Skjeldent man får oppleve slik service. Polsk vin overrasket oss positivt.
Er dere i Gdansk , anbefales denne på det sterkeste

Takk, Frode H
Anmeldt 23. mai 2017

En restaurant som er litt utenom det vanlige - her har de FANTASTISK god mat. Servitørene er veldig hyggelige, imøtekommende, byr på seg selv for å lage litt stemning, vet hva de snakker om! God kunnskap om valg av vin, kjapp servering selv med mye folk i restauranten. Kommer med en "overraskelse" når måltidet er ferdig - en nydelig plomme likør (på huset og 2 gangers servering). Kan anbefale villsvin og polsk biff - absolutt en høydare!!

1  Takk, IngerOeyen
Anmeldt 5. mai 2017

Vi spiste fireretter. Betjeningen var oppmerksom og hyggelig. Fint lokale. Er du i Gdansk bør du absolutt spise her en kveld.

Takk, 123paa-tur

Reisende som så på Restauracja Kubicki, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja Kubicki? Del dine erfaringer!

;