“God biffmiddag”

Restauracja La Cantina
Vurdert som nr. 403 av 924 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Østeuropeisk
Anmeldt 14. desember 2018

Litt tilfeldig ble La Cantina valgt som midddagsrestaurant den siste kvelden i Gdansk på denne turen. Jeg bestilte biff, og fikk servert mye og god mat forholdsvis fort.

Takk, olen61

Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat og veldig koselig restaurant, og hyggelige servitører. Vi spiste Cæsar salat og kyllingbryst, og eplepai til dessert. Kommer gjerne hit igjen!

Dato for besøk: april 2018
Takk, tromso123
Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Vi vandret gatelangs og "ramlet inn" på la Cantina for lunsj. Valgte suppe i brød. For en smaksopplevelse! Kan anbefales på det varmeste! Brødet hadde sprø skorpe, og suppa var full av mat og pølser! Veldig godt, veldig mettende! Og topplokket med knuppen over alle knupper var så sprødt og velsmakende at hvert bitt ble nydt som barndommens skive med HaPå når skorpen blir spist til slutt! Velbekomme!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 52Drugis
Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Veldig bra service. Utrolig god mat. Vi spiste ribbe med potet og surkål. Og den gode desseerten, is med frukt. Veldig hyggelig restaurant med utrolig bra personale. Ekte. Anbefales

Dato for besøk: november 2017
Takk, jorunns618
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Her hadde vi lunsj i dag, det var en hyggelig opplevelse. Det var fult over alt men her var det ledig derfor valgte vi dette stedet. Det treger vi ikke på nå, nydelig mat og meget god servering. Vi spiste en polsk nasjonal rett som var suppe servert i et brød. Røykere her er det en fin plass på utsiden å nyte røyken.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 85kjellmac

Reisende som så på Restauracja La Cantina, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja La Cantina? Del dine erfaringer!