“Beste biffen jeg har smakt”
Anmeldelse av La Pampa Steak House

La Pampa Steak House
Vurdert som nr. 78 av 1 005 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Argentinsk, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Var en stor gjeng som besøkte restauranten for å feire 30-års dag. Restauranten samarbeidet godt i forkant. Under selve besøket var oppvartingen veldig bra og maten var helt himmelsk. Er den beste biffen jeg noen gang har spist.

Takk, EliEngl

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Kom helt tilfeldig over dette stedet første dagen vår i Gdansk. Vi trengte ikke å reserve bord.

Servicen var god med en hyggelig betjening. Hyggelig og intimt lokale. Det som trekker ned er den lange ventetiden før maten kom, til tross for lite kunder. Maten var dessuten noe kald da vi fikk den. Sett bort ifra dette var kjøttet vi bestilte stekt helt perfekt, tilbehøret var også veldig god på smak! Alt i alt var vi fornøyde da vi dro derifra.

Takk, Annahaa96
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Det var veldig dårlige service. Betjeningen var ikke imøtekommende mot oss som kunder. Dårlig opplevelse. Maten var heller ikke den beste.

Takk, seithun
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Biffen hadde de kontroll på, den var riktig stekt og smakfull. Servitør sa svært lite og gav ingen oppfølging etter bestilling og servering. Skjenket kun en gang i glasset og spurte ikke om maten var god. Vi ble aldri spurt om påfyll av verken vann eller vin og fikk aldri spørsmål om dessert. Stedet satte selv servicegebyr på regningen, men vi følte det var lite service å betale for.

1  Takk, 458andrease
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er by far den beste maten jeg NOEN GANG har spist! Supergode mat, utrolig hyggelig personale og et sjarmerende lokale. Uten tvil en 11/10, kan virkelig anbefales!!

1  Takk, annikengronvold

Reisende som så på La Pampa Steak House, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i La Pampa Steak House? Del dine erfaringer!