“For dyr biff og for kaldt lokale”
Anmeldelse av La Pampa Steak House

La Pampa Steak House
Vurdert som nr. 80 av 927 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Argentinsk, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Var innom etter anbefaling fra venners venn. Ble alt annet enn imponert. Middagen ble servert i 2 ulike omganger. Glemte å levere tilbehør, og soppstuing kom så sent at alle hadde spist opp. Glutenfri saus fantes ikke, heller labert selv om biffen smakte godt. Nede i lokalet var det iskaldt og trekkfullt, ytterdøra var delvis ødelagt så den var vanskelig å lukke.

Takk, millie577

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Har akkurat bestilt maten, så kan ikke uttale meg om kvaliteten der. Men hadde det ikke vært for at vi var så sultne hadde vi gått en annen plass. Etter svært positive gastronomiske opplevelser her i Gdansk, ble vi denne gang svært skuffet. En av oss har matintoleranse og på denne restauranten var det ikke mulig å lage en saus uten løk. Det vitner om halvfabrikat. Til og med smør var vanskelig å tilsette krydder. Til tross for at det står spesifisert at det bare er å kontakte betjeningen ved allergier, har de altså ingen tilbud til matintolerante. For dårlig.

Takk, Companion18576940096
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Var en stor gjeng som besøkte restauranten for å feire 30-års dag. Restauranten samarbeidet godt i forkant. Under selve besøket var oppvartingen veldig bra og maten var helt himmelsk. Er den beste biffen jeg noen gang har spist.

Takk, EliEngl
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Kom helt tilfeldig over dette stedet første dagen vår i Gdansk. Vi trengte ikke å reserve bord.

Servicen var god med en hyggelig betjening. Hyggelig og intimt lokale. Det som trekker ned er den lange ventetiden før maten kom, til tross for lite kunder. Maten var dessuten noe kald da vi fikk den. Sett bort ifra dette var kjøttet vi bestilte stekt helt perfekt, tilbehøret var også veldig god på smak! Alt i alt var vi fornøyde da vi dro derifra.

Takk, Annahaa96
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Det var veldig dårlige service. Betjeningen var ikke imøtekommende mot oss som kunder. Dårlig opplevelse. Maten var heller ikke den beste.

Takk, seithun

Reisende som så på La Pampa Steak House, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i La Pampa Steak House? Del dine erfaringer!