“Fantastisk sted! ”

Kjøkken: Argentinsk, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Dette stedet er virkelig verdt et besøk! Utrolig god biff og kjempe god service, spesielt fra servitøren Emil som ga oss tips til vårt opphold her i Gdansk! Kommer mer enn gjerne tilbake!

Takk, heidin561

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk restaurant med meget hyggelige servitører. Ble anbefalt kjempegod vin til maten. Perfekt kjøtt og nydelig hjemmelaget bernaise. Verdt et besøk.

1  Takk, MaritStein
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Jeg og min kjære oppdaget dette stedet ved en tilfeldighet. Fant raskt ut at dette er en bortgjemt perle. Maten og servicen var fantastisk. Vi følte oss ivaretatt fra vi kom inn døren. Kan virkelig anbefales.

Takk, Bjørn Erik H
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

God mat og god vin. Dyrere enn andre plasser i gdansk. Tok litt tid å få maten. Anbefaler å innom, men må ikke tilbake.

Takk, opoien86
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Førsteinntrykket var positivt men det forsvant ganske raskt. Rotete bestilling, tok veldig lang tid før maten kom og flere fikk servert kaldt middag. Tok evigheter før vi fikk regningen og endte opp med å være med inn på kjøkkenet for å betale for terminalen måtte på lading
Service på 10% var inkludert men ikke fortjent!!

Takk, jilhe

Reisende som så på La Pampa Steak House, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i La Pampa Steak House? Del dine erfaringer!