“Virkelig god biff”

Kjøkken: Argentinsk, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Ett lite, noe litt gjemt restaurant rett utenfor gamlebyen, med nydelig atmosfære! En virkelig fin restaurant. Kjøttet var mørt å deilig, vi hadde tenderloin og ribeye! Servitøren var godt kjent med menyen å kunne pare vin som passet til kjøttet vi bestilte.

En av de bedre restaurantene i Gdansk, virkelig verdt ett besøk!

Nb: står i andre anmeldelser at porsjonene er små, men det er de ikke!

1  Takk, victoriariikola

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mør biff og nydelig tilbehør. Servicen var helt upåklagelig. Anbefaler alle biffelskere dette stedet. Vi spiste chateaubriand med bakt potet.

2  Takk, danjoakimn
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk matopplevelse! Perfekt stekt biff, supergod salat og en drøm av en potetmos! Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, lisemariefionag
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat. Nydelig kjøtt og meget god service. Desserten med sitronsorbet og vodka var helt rå. Tidenes flotteste glidelås trekker også opp.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, LightPacker411917
Anmeldt 29. februar 2020

Service var bra.
Maten var god, men veldig enkel og ikke verd prisen.
Stort minus var at det var iskaldt inne måtte kle på meg jakken og skjeret under middagen.
synetes synd på de ansatta som jobbet i T-skjorter og var kalde.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, annemR8255QH

Reisende som så på La Pampa Steak House, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i La Pampa Steak House? Del dine erfaringer!