“Fantastisk sted!”

Kjøkken: Bar, Kafé
God for: Romantisk, Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 8. desember 2018

Desverre gikk strømmen da jeg var der...vil tilbake, et sted helt i min smak...mye folk, bra kelnere...kunst og kule retromøbler.. Neste gang er snart, så jeg får gi en ny vurdering da, med strømmen på :)

2  Takk, Siri R

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt å komme hit av noen lokale da vi spurte etter gode drinker, og det hadde de! De ansatte var veldig hyggelige mot oss og hjalp oss velge drinker, utrolig kul atmosfære med et unikt design og deilig musikk. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 241theat
Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

En pub man må oppleve. Veldig hyggelig betjening. Bra kunnskap om produkter . Kult interiør. Må oppleves når dyner i G dansk

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Travelling2you
Anmeldt 22. august 2017 via mobile enheter

Denne plassen brukte vi masse. Var billig alkohol og godt utvalg. Utrolig service minded betjening. Takk for oss

Dato for besøk: august 2017
Takk, Tore N
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Dro innom denne restaurantcafépublunsjplassen for en øl en fredagskveld. God øl. Livat stemning. Artig lokale. Døll musikk.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, jglund

Reisende som så på Jozef K, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Jozef K? Del dine erfaringer!