“Hastig tur før avreise”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Søndag 27 januar, 1 time før avreise til Norge! Koselig restaurant i kalde Gdansk! Nydelig smårett med vin og diverse drikke! RASK servering og hyggelig servitører! Men er ikke vant med å diskutere drinks med servitører før betalingen, men kommer igjen til våren!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, MarianneS1610

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Vi skulle prøve oss på en hyggelig frokost. Det ble i stedet for en rein tragedie. Det tok 10 minutter før vi fikk bestilt. Så ventet vi ytterligere i 35 minutter på maten. Ikke oppfølging. Uvenlig betjening. Styr unna om du ikke vil ødelegge starten på dagen.

Takk, 338clausr
Anmeldt 10. oktober 2018

Vi var her for å spise middag og fikk god spagetti carbonara. God og rask service. Det eneste negative var at de ønsket å inkludere god service i prisen.

Takk, Sightseer817764
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Fin plass å sitte med en kald en og nyte livet; 0,5l Tyskie 12PLN, helt ok!
Spiste ikke, men menyen og prisene ser greie ut.

Dato for besøk: august 2018
Takk, staalehalleraake2019
Angelika H, Kierownik på Mojito Cafe & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2018

Thank you for your opinion, next time you have to taste our dishes. :) Hope see you again!

Anmeldt 30. juli 2018

Var her for frokost. Porsjonene var store og maten smakte helt grei. God fersk presset appelsin juice.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Mastine123
Angelika H, Kierownik på Mojito Cafe & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Thank you very much for your opinion, we are happy that everything was tasty. Where did you get such a low rating if everything was good?

Reisende som så på Mojito Cafe & Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Mojito Cafe & Restaurant? Del dine erfaringer!