“God mat og fin beliggenhet ”
Anmeldelse av Mojito Cafe & Restaurant

Mojito Cafe & Restaurant
Vurdert som nr. 171 av 782 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her og var fornøyde. Vi delte en gresk salat og club sandwich. God mat og fin beliggenhet. Både hvitvin og rødvin de hadde på glass var gode (Chardonnay og Rioja). Bra service.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Mariusler

Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Fint vannhull der man kan få servert ulike forfriskninger. Så at en del også spiste frokost her. Fint å sitte ute når det er godt vær.

Dato for besøk: april 2019
Takk, John_Moen
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Bestilte cesarsalat, har glutenallergi. Fikk typ bare salat og kylling, uten parmesan osv. Servitøren maste om betaling, da han sluttet på jobb. Samt. maste om tips.

Dato for besøk: mars 2019
2  Takk, X1757WEcarolinel
Anmeldt 4. mars 2019 via mobile enheter

Vi var fire venniner her for å spise lunsj. To av oss fant hår i maten. Måtte betale for maten selv om vi gikk fra resturanten sulten. Elendig service.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Katrineeilertsen
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Søndag 27 januar, 1 time før avreise til Norge! Koselig restaurant i kalde Gdansk! Nydelig smårett med vin og diverse drikke! RASK servering og hyggelig servitører! Men er ikke vant med å diskutere drinks med servitører før betalingen, men kommer igjen til våren!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, MarianneS1610

Reisende som så på Mojito Cafe & Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Mojito Cafe & Restaurant? Del dine erfaringer!