“Super service”

Vurdert som nr. 122 av 1 005 Restauranter i Gdansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 4 par som var innom i desember. Maten var midt på treet. Ikke noe wow faktor. Servitøren var fantastisk. Hyggelig plass. Vi spiste biff, and og stroganoff gryte. Det var helt Ok. Brownies og is til dessert var fantastisk.

Takk, OleEirik

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

God pizza, biff og biff stroganof. Service innstillt personal. Fin plass med hyggelig atmosfære rett ved kirken.

Takk, 627_rjank
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste biff stroganof og biffstuing, med brownies og is til dessert. Middagen var midt på treet og en helt ok opplevelse. Absolutt wow faktor. Brownies var derimot under pari. Ikke varm, tørr og smakløs. Vaniljeisen veide opp for noe. Servitørene virket litt lei turister. Proseccoen vi startet med var helt tydelig noe billig skvip. Hverken hvitvin eller rødvin vi drakk var særlig mye bedre. Helt ok. Kaffe Baileys var godt, mens det var en litt stram Irish coffee. Totalopplevelsen er et minne som glemmes fort.

1  Takk, bareenmann
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Fint sted som ikke skiller seg ut i mengden. Men vi gikk hit flere ganger på grunn av god service og flott beliggenhet midt i gågaten. Varmelamper ute og pledd var høvelig i høstluften. Veldig hyggelige ansatte. Vi satt ute, men mulig å sitte inne også. Mange spiste her og virket fornøyde.

Takk, ToneL298
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

I lopet av en helg i Gdansk kom vi sent på kvelden til denne klubben. Vi satt ute og hørte på deilig live musikk. En ung og kjekt servitør hjalp oss. Vi bestilte ulike drink og pizzaer. Alt var veldig godt!
Men nå kommer det viktigste- en venn mistet lommeboka si der. Neste dag tidlig oppdaget vi det, men ikke husket helt hvor han mistet det. Vi hadde fly tidlig om morgenen, så ikke kunne gå tilbake for å lette etter...
Ansatte i klubben fant lommeboka, kontaktet vedkommende via Facebook og sendte alt tilbake. Takk og pris for ærlighet og hjelp! Helt utrolig! Anbefaler for det sterkeste!

1  Takk, 355katarzynas

Reisende som så på Elephant Club, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Elephant Club? Del dine erfaringer!