“Koselig plass med utsikt mot hovedgata.”
Anmeldelse av Elephant Club

Elephant Club
Vurdert som nr. 126 av 827 Restauranter i Gdansk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservater
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservater
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Vi bestilte snitzel og gulasjsuppe. Maten var god og rask servise.
Godt øl og gode drinker.
Gir dem en sterk 3 er. Mangler litt på å få 4.
Men kan klart anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, rolfa2017

Anmeldt 2. august 2019

Veldig god pizza! Mørkt lokale, men trivelige ansatte! Tok lang tid før maten kom, men når den endelig kom så var det verdt å vente på!

Takk, yyy978
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Har vært her 2 ganger nå. Fantasisk service, god øl og flott utsikt mot den travle markeds gaten. Veldig rent å bra toalett. Maten er sånn midt på treet. Ikke ett sted jeg ville ha spist. Men sitter gjerne og tar en øl her igjen

Takk, stinamarib
Anmeldt 17. juli 2019

Satt i sikkert et kvarter før vi til slutt ropte på en servitør og fikk vi se menyen.. Bestilte fire retter, der to av de kom med rømme, noe jeg ikke tåler og heller ikke sto i beskrivelsen av maten. Dermed kunne jeg bare spise halvparten av retten jeg bestilte. Servitørene gikk ofte forbi oss, men det tok lang tid før vi ble viet noen oppmerksomhet. Sitter nå og venter på regninga. Spent på hvor lenge vi må vente. Prisene tilsvarte ikke det vi fikk.

Takk, BeaDrage
Anmeldt 5. april 2019 via mobile enheter

God mat og drikke, men elendig service når vi påpekte feil med regningen. Betjeningen ble ufine, og mente vi satt der fra morgenen av og flyttet oss rundt på forskjellige bord. Dette stemte overhodet ikke, da vi ankom rundt klokken 14 etter museumsbesøk. Følger vårt var på 20 personer, og vi sitter igjen med følelsen av å bli svindlet. Sjekk regningen nøye før dere betaler!!!

Dato for besøk: april 2019
Takk, marott81

Reisende som så på Elephant Club, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Elephant Club? Del dine erfaringer!