“Litt skuffet”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Prisen er det ikke noe å si på, men servicen var bare passelig. Kelner spurte ikke om hvordan vi ønsket kjøttet, og det var alt for mye stekt. Vi fikk ikke tilbud om vann til vinen, og kelneren var ikke bortom bordet en eneste gang mens vi spiste.

Takk, Randi Anna og A... H

Anmeldt 3. oktober 2018

Morsomt med meny på norsk på utsiden, lekte lettlurte turister og gikk inn :-) da det var bilde av lammefilet utenfor. Maten var god, men kelneren hadde glemt smilet hjemme.

Takk, Rogalending
Anmeldt 21. juni 2018

Restauranten har god mat og god service. Den ligger ved torvet så det er mye folk å se på. Alt gikk fint til vi skulle på WC. Der fantes bare EN toalett for men/kvinner. Lang kø. Servitøren fortalte at de hadde bygget om så nå var restauranten blitt større på bekostning av toalettene. Det kan bli spennende å gå dit når restauranten er full og bare et toalett og du MÅ.....

Dato for besøk: juni 2018
Takk, ivartina
Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Vi kom 8 vaksne og 2 born. Maten var greit til ein ok pris. Det var positivt. Men det tok lang tid før maten kom. Ungane sin mat kom sist og chipsen deira var ikkje ferdig stekt. Servitøren var i dårlig humør, noko som gjorde besøket ikkje så trivelig. Skuffande av resturanten.

Der finst nok betre og dårligare restuarantar enn denne i området. Midt på treet synes vi.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, AleksZT
Anmeldt 3. januar 2018

Fin beliggenhet, midt i gamlebyen. Maten var ok den, men det tok lang tid å få mat og servicen kunne vært bedre, for å si det pent!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, olen61

Reisende som så på Restauracja Euro, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja Euro? Del dine erfaringer!