“Frokost og middag”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste først frokost. En nydelig omelett med alt tilbehør:) Presset juice og svart kaffe. Mye mat! Vi var så fornøyd med frokost at vi bestemte oss for å bestille bord til kvelden. Vi spiste da hamburger meny med bacon og ost,type buffalo, kan anbefales! Dette er en restaurant med god service og kjempegod mat.

Takk, frodek208

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Go service og hyggelige service
Kjempego mat og ekstremt store porsjoner
Anbefales virkelig til både små og store

Takk, 951renateb
Anmeldt 16. september 2018

Har vært her med en gruppe på 5 og dette var en grei plass.
Spise litt forskjellig og vi konkluderte med at det var mye mat og greie priser.
Hyggelig betjening og fint å sitte å se på det som rører seg utenfor restauranten.
Det er som de fleste restaurantene i området, litt høyere priser enn ellers.

Takk, Geir Martin A
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Blir du ikke mett av en porsjon her er du virkelig sulten.
Veldig god amerikansk mat.
Hyggelig betjening og god service.
Har vært her flere ganger og kommer selvfølgelig igjen hvis jeg er i Gdansk.
Gode priser.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Tor364
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Var her med noen venner! Spiste en deilig amerikansk burger! Det var himmelsk ! Alt var godt og billig! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2017
Takk, schengscheng

Reisende som så på Billy's American Restaurant, så også på

Har du vært i Billy's American Restaurant? Del dine erfaringer!