Anmeldt 23. juli 2018

Bodde på Golden Tulip for andre gang. Hotellet gir mye rom for pengen, da vi fikk studioleilighet med separat soverom og oppholdsrom + kjøkkenkrok for samme pris som nærliggende hoteller med vesentlig mindre plass. Ellers er det som et vanlig hotell; rengjøring daglig og frokost inkludert.

Litt lytt mellom rommene, og noen enkle detaljer som manglende hyller i dusjen var litt irriterende, men ikke nok til å konkludere med at dette er et svært attraktivt leilighetshotell nært stranden, med gåavstand til Sopot sentrum, og kort kjøretur til Gdansk sentrum. Parkering i garasjeannlegg for en liten tilleggsavgift (20 PLN pr dag).

Savnet en litt større og mer innbydende bar man kunne være på om kvelden. Dagens bar er en liten krok i forlengelsen av resepsjonen, og ingen naturlig plass man tilbringer hele kvelden.

Uansett; vi kommer ganske sannsynligvis tilbake.

Romtips: Be om rom lengst vekk fra hovedveien, og med balkong med gode solforhold.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, SigurdK_12
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Bodde på et av hotellets suite-leiligheter, med eget soverom og stor alkove i andre etasje med ekstra dobbelseng. Kjøkkenkrok i stua med praktisk oppvaskmaskin. Badekar på badet.

Vi hadde gledet oss til å bruke badebassengene med minsten (1 år), men badeområdet og vannet var desverre alt for kaldt (til og med barnebassenget), noe som innebærte at det ble med én kort tur.

Ellers pluss for innholdsrikt lekerom, samt lekeområder ute på hotellområdet.

Hotellet ligger nært stranden, men ikke PÅ/VED stranden. Vi så ikke havet i det hele tatt, og det er et par kvartaler å gå for å komme til stranden.

Vi hadde håpet på litt landlige og rolige omgivelser, men det går en trafikkert vei like utfor hotellet, noe man hørte godt om man sov med vinduet åpent, eller ville sitte på terassen og kose seg.

Frokosten et bra, men ikke noe eksepsjonelt i forhold til norsk hotellstandard.

Mulig til å parkere i hotellets garasje for 30 PLN pr natt.

Har ingen problemer med å anbefale hotellet, bare vær oppmerksom på ovennevnte forhold.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, SigurdK_12
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Flott og nybygd hotell, svært barnevennlig med både stor lekeplass inne og ute. Fint og rent innendørs basseng og jacuzzi. Stor og innholdsrik frokost. Rent og pent hotell, daglig rengjøring og skift av sengetøy hver 3. dag. Anbefales særskilt barnefamilier, det var noen misplasserte par innimellom. Det blir nok fort for støyete på fellesområder for ferierende par på kjærlighetsferie. Dog godt isolerte rom, kunne ikke høre om det var krise på naborommet.

Frokosten var god, men ala carte middag og den daglige bufféen i restauranten er ikke av det beste.

Nærhet til strand, nærmere 200 meter å gå. Flott strand, med den hviteste og mest finkornede sanden du kan drømme om. Ingen masete selgere og god plass.

Hotellet tilbyr parkering, men tar da betalt. Vi betalte omtrent 180 pln for én uke i parkeringskjeller. (Leiebil anbefales da taxier i Polen ikke tilbyr bilsete for barn).

Vi bestilte leilighet, som gikk over to plan. Krevde litt ekstra oppsyn av smårollingen som helst ville løpe opp og ned trappa. Men god boltreplass, moderne og fint. Kjøkken med alt nødvendig av utstyr, vannkoker, mikrobølgeovn, oppvaskmaskin, koketopp m.m.

Alt i alt er vi svært fornøyde med oppholdet og vurderer sterkt å komme tilbake hit neste år!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, sigridhm
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

God frokost, rene rom og gode senger.

Svært familievennlig med barnebasseng, lekerom og lekeplass.

Dårlig a la carte meny på restauranten. Lite retter å velge mellom og rettene er noe rare. Det eneste kjøttet å velge mellom er burger, lam og grisetunge!

Kunne med fordel vært badekåper på hotellet, noe vanskelig å kle seg for å komme til basseng som er et stykke unna leilighetene.

Hyggelig personale og grei beliggenhet i forhold til stranda, ellers er det langt unna alt.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Ubo076
Anmeldt 15. august 2016

Dette var et veldig hyggelig hotell, det var rent og ryddig, frokosten var ganske nærme slik vi har det hjemme så selv for kresne barn fungerte det bra, servicen opplevde vi som fantastisk, de ansatte snakket godt engelsk, de tok seg god tid til å svare og vise på alt man lurte på, vi fikk til og med utvidet vårt opphold med 2 dager gratis (pga fly forsinkelser med Wizz air) noe hotellet ikke hadde trengt å gjøre i det hele tatt!
Beliggenheten er utmerket ifht stranda, hyggelige restauranter i gangbar avstand, mange koselige parker med lekeplasser. Vi trivdes veldig godt og kommer helt sikkert tilbake. Skal man finne noe å trekke ned på så må det være arbeidsplassen på nabo tomten (bygger videre på hotellet) men, i det store og hele så spilte det liten rolle.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Cliff S