“Tapas”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Hadde såååå høye forventninger til dette stedet men det skuffet desverre noe... vi hadde gleda oss til tapas men det som kom på bordet sto ikke til forventningene . Mulig vi valgte feil. Marinerte reker var magiske men resten så som så.. men til såpass billig så gikk det ann

Takk, Liemid

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig koselig sted, oppmerksom betjening som så deg hele tiden. God tapas og god kake til dessert.Anbefales

Takk, Hilde S
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefaler denne restauranten :) Var god service, rene lokaler og toaletter og god mat. Spiste kun en fortsett som lunsj, men var utrolig god. Kommer gjerne igjen

Takk, 196synneb
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde hørt om stedet av bekjente. Fikk lett bord søndag kveld. Hyggelig servitør. Tre av oss ville ha tapas, ble litt skuffet over utvalget i meny. Det var to menyer med tapas for 2 personer, vi spurte om vi kunne få dette til tre personer og han nikket. Vi ventet i overkant av 1 time fra vi bestilte til vi fikk maten. Tenker at de da kunne gitt noe brød og smør til gjestene som ventet så lenge. Når maten kom var det bare nok til 2 personer så vi ble heller ikke helt mett. Fjerdemann som er vegetar var godt fornøyd med det hun bestilte. Til tross for lite mat i tapas var det utrolig gode smaker og spennende retter.

Takk, Traveler820941
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Anbefales på det varmeste. Vi spiste deilig tapas og avsluttet med en nydelig dessert. Super service og nydelig mat

Takk, ToveC

Reisende som så på Restauracja Patio Espanol, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja Patio Espanol? Del dine erfaringer!