“Enestående tapas”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Spiste her den siste dagen av turen vår. Det er absolutt den beste opplevelsen så langt. Enestående mat og service. Her kommer betjeningen med forståelige og ærlige anbefalinger og kontrollerer underveis om alt er bra. Vi er ikke særlig begeistret for blekksprut så de byttet dette med andre ting. God vin og rikelige mengder øl fra store glass. Atmosfæren er romantisk og komfortabel. Her må man bestille bord i god tid og spesielt på helg. Smekk fullt hele tiden.

1  Takk, 664andersj

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Meget fornøyd ❤️ god mat og vin. Høy stemning og dyktig betjening. God beliggenhet. Vi kommer absolutt tilbake hit.

Takk, opoien86
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Hadde såååå høye forventninger til dette stedet men det skuffet desverre noe... vi hadde gleda oss til tapas men det som kom på bordet sto ikke til forventningene . Mulig vi valgte feil. Marinerte reker var magiske men resten så som så.. men til såpass billig så gikk det ann

Takk, Liemid
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig koselig sted, oppmerksom betjening som så deg hele tiden. God tapas og god kake til dessert.Anbefales

Takk, Hilde S
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefaler denne restauranten :) Var god service, rene lokaler og toaletter og god mat. Spiste kun en fortsett som lunsj, men var utrolig god. Kommer gjerne igjen

Takk, 196synneb

Reisende som så på Restauracja Patio Espanol, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja Patio Espanol? Del dine erfaringer!