“Negative servitører”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi satt ute, men flyttet oss inn da det startet å regne. Ønsket bord med vinduet for å se ut, og servitøren sa vi kunne sette oss der vi ville. Fikk flere stygge blikk fra begge servitører (hvor av den ene servitøren himlet med øynene 4 ganger) etterfulgt av kommentar om at de ikke hadde ryddet dette bordet. Vi gikk derfor til en hyggelig restaurant med god service og mat, og angrer ikke på dette i etterkant. 11/08/21

Takk, Andrea E

Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

En perfekt aften, maten smakte utsøkt en fest med smaker ,atmosfære, og service helt topp. Anbefales

Dato for besøk: desember 2019
Takk, bj_rnl123
Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, god kvalitet og veldig serviceinnstilte og hyggelig personale. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, tovej2016
Anmeldt 25. november 2019 via mobile enheter

Koselig personal men lite mat og ikke noe særlig god var den heller. Vi spiste tapas for 2 og måtte på en annen restaurant og spise etterpå.

Dato for besøk: november 2019
Takk, grotovef
Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

God mat og drikke. Godt tilberedt mat og bredt utvalg drikke. God service. Tapas rettene var gode, men kunne hatt mer på brettet i forhold til pris.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Skaar180

Reisende som så på Restauracja Patio Espanol, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja Patio Espanol? Del dine erfaringer!