Expedia.comUSD 62
HurbUSD 63
Agoda.comUSD 62
Anmeldt 14. oktober 2018

Flotte rom og veldig bra beliggenhet . Rent å ryddig hotell ,litt bråk fra lokal pub. Gode senger og flott bad .ligger rett ved torget .god mat i restauranten .høffelig og hjelpsomt personale.verst bråk i helgene ,men med lukket vindu gikk det greit ,ligger ørepropper klar på nattbordet

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Lena R
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi forstår ikke hvorfor dette hotellet kun har 3 stjerner, for oss er dette hotellet perfekt! Beliggenheten er super i gamlebyen og ved siden av herlig frokostrestaurant. I tillegg er rommene store og rene, med moderne bad. Kirkeklokkene til kirka i nabolaget høres, men vårt rom var utstyrt med sov i ro. I tillegg er det en søt liten takterrasse som er perfekt på ettermiddagen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, MeretheLervag
Anmeldt 30. september 2018

Rent og pent, og flott tak terrasse med flott utsikt! Personalet var utrolig høflig og behjelpelige med alt. Gang avstand til nesten alt i gamlebyen, og perfekt for oss som shoppet at hotellet hadde den beliggenheten den hadde. Anbefales veldig!

Romtips: Utsikten og beliggenheten
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Caroline030894
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Besøkte Gdansk på vei til Warszawa og valgt å bo i gamlebyen, hvor Stay Inn ligger sentralt til. Et ordinært hotell som først og fremst skårer bra pga beliggenhet. Hotellet nært både i forhold til severdigheter og restaurenter i Gdansk.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, 777arnes
Anmeldt 19. juni 2018

Reiste for en helg i Gdansk. Stort nok rom for to, renslig, supert service. stort bad med dusj og bad. god frokost. egen tak terasse du kan ta deg en kop kaffe og nye utsikt :) og ikke minst super pris for en helg ..

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 06thomas06