“Lite mat”

Kjøkken: Fransk, Kafé, Vinbar
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Eg og min mor var å spiste frokost her, da den egentlig ligger ganske godt ann her på Tripadvisor. Maten smakte bra men det var ALT for lite mat! Var fremdels ganske sulten da eg var ferdig med å spise opp. Så viss han er sulten på frokost og er veldig småspist av seg så er dette stedet sikkert supert. Men eg ble skuffet.

Takk, lindamari007

Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Lite salami i forhold til baguette. Kunne halvert baguett størrelsen og hatt mer kjøtt i. Hadde en take away baguett

Dato for besøk: april 2018
Takk, joukainen
Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

Frokost serveres til klokka 14:00. Noe som er helt perfekt hvis du er litt sent ute.
Fantastisk mat og veldig hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Enchy88
Anmeldt 9. november 2017

Litt bortgjemt i en sidegate ikke langt AmberSky finner du denne lille og koselige franske bistroen. Vi fant fram via TripAdvisor, og valgte å overse den negative anmeldelsen fra en som åpenbart ikke liker geitost og heller ikke vet hva chèvre er. Delte en fin lunsj med min venninne som storkoste seg med galletta med chèvre, honning, mandler og druer. Selv valgte jeg en crouqe-poulet et lard, en varm sandwich, med kylling, bacon , béchamelog ost. Et veldig godt måltid på et meget hyggelig hyggelig sted.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, sthaheim
Anmeldt 9. november 2017

Takket være Tripadvisor fant vi denne franske bistroen som lå litt bortgjemt.
Fransk atmosfære, lyst og rent.

Jeg bestilte glutenfri galette med chèvre, honning, mandler og druer.
For de som er glad i skikkelig geitost er dette en vakker drøm av smaker!

Ferskpresset appelsin- og grapefruit juice var deilig syrlig med hint av søtt.

Avslutningsvis en god espresso servert med varm melk, som etterspurt.

Jeg kan absolutt anbefale et måltid med kaffe på denne bistroen.

Dato for besøk: november 2017
Takk, MotherofDragonflies

Reisende som så på A la francaise Bistro Cafe Delikatesy, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i A la francaise Bistro Cafe Delikatesy? Del dine erfaringer!