“Nydelig matopplevelse”

Kjøkken: Fransk, Kafé, Vinbar
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig autentisk fransk mat i flott, hjemmekoselig og enkelt lokale. Vennlig service og rask servering. Spiste biff til hovedrett. Fantastisk tilberedet med smaksfull saus og tilbehør. Ble creme bruelee til dessert som smakte utsøkt og laget med kjærlighet!
Selv om restauranten er litt gjemt, er det viktig at den ikke blir oversett! Anbefales på det sterkeste

Takk, Matglad23

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Eg og min mor var å spiste frokost her, da den egentlig ligger ganske godt ann her på Tripadvisor. Maten smakte bra men det var ALT for lite mat! Var fremdels ganske sulten da eg var ferdig med å spise opp. Så viss han er sulten på frokost og er veldig småspist av seg så er dette stedet sikkert supert. Men eg ble skuffet.

Takk, lindamari007
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Lite salami i forhold til baguette. Kunne halvert baguett størrelsen og hatt mer kjøtt i. Hadde en take away baguett

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, joukainen
Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

Frokost serveres til klokka 14:00. Noe som er helt perfekt hvis du er litt sent ute.
Fantastisk mat og veldig hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Enchy88
Anmeldt 9. november 2017

Litt bortgjemt i en sidegate ikke langt AmberSky finner du denne lille og koselige franske bistroen. Vi fant fram via TripAdvisor, og valgte å overse den negative anmeldelsen fra en som åpenbart ikke liker geitost og heller ikke vet hva chèvre er. Delte en fin lunsj med min venninne som storkoste seg med galletta med chèvre, honning, mandler og druer. Selv valgte jeg en crouqe-poulet et lard, en varm sandwich, med kylling, bacon , béchamelog ost. Et veldig godt måltid på et meget hyggelig hyggelig sted.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, sthaheim

Reisende som så på A la francaise Bistro Cafe Delikatesy, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i A la francaise Bistro Cafe Delikatesy? Del dine erfaringer!