Galeria Baltycka Shopping Center
Stort og oversiktlig

God miks av butikker. Synd at vi ikke fant dette før siste dagen på tur. Litt annen miks av... les mer

Anmeldt 27. oktober 2019
Marius A
Aksdal, Norge
Stort med masse utvalg

Stort senter med masse ulike butikker. Litt vanskelig å finne frem . Uoversiktlig og stort. Veldig... les mer

Anmeldt 11. oktober 2019
Mette B
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Stort senter med mange kjente og ukjente butikker for oss fra Norge. OK priser men ikke noen mega-tilbud til tross for Black Friday. 30-50% rabatter. Noen merkevarer var dyrere enn hjemme. Billig mat og øl/vin. Forum Senter nær gamlebyen litt mindre men like bra utvalg og priser. Brukte Uber og det var utrolig billig, bra og anbefales !!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, NinaR653
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig stort kjøpesenter med det meste. Mye klær og sko. Rent og pent senter. Greit og gå her på en regnværsdag .

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, tor56Haugesund
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Et kjøpesenter med ca 200 butikker fordelt over tre etasjer. Her er kjeder som vi kjenner og merkebutikker fra kjente merkenavn.
Toalettene er helt grei både i standard og renhold.
Her kan en gjøre unna det meste av shopping under samme tak.
Eneste aberet er at en må ta drosje til og fra da det ligger et stykke fra gdansk gamlebyen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, FRG47
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Stort kjøpesenter med det meste. Syns dette senteret hadde det beste utvaøget i butikker i Gdansk. Godt utvaøg i klesbutikker og i spisesteder.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 27. august 2018

Godt utvalg av butikker. Du finn det du treng og litt meir :) Godt utval av kafèer og restauranter/hurtigmat for ein dag på shopping.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Mari H