Hampton
Anmeldt 20. oktober 2019

Fantastisk plassering fra flyplassen, og bra hotell kvalitet. Det er fantastisk restaurant, med godt matt og fint pris. Godt kvalitet hotell og service. Mitt sonen ble veldig fornøyd med kveldsmat og frokost. Godt rom service og lobby, de er hjelpfull.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hampton
Takk, jakubihnatowicz
HamptonGdansk, Sales Specialist på Hampton by Hilton Gdansk Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2019

Dear Jakubihnatowicz

Thank you very much for opinion about your last stay at Hampton by Hilton Gdańsk Airport. We appreciate your feedback.

All the opinions are valuable to us because they help us to understand our guests needs and constantly improve our service.

I am very glad to hear that you were satisfied with your stay.

I hope you will visit us again. We love having you here!

Sincerely,

Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Flott hotell, nytt og innbydende. 2 min gange fra terminalen. God frokost med varm mat og god frukt. Frokost serveres fra klokken 6, kan være litt sent for de med tidlig fly. Hyggelige folk i resepsjonen.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, oddbjornb2017
JoannaJ1573, Director of Sales på Hampton by Hilton Gdansk Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Dear oddbjornb2017

Thank you very much for your feedback.

I am very glad to hear that you were satisfied with your stay.

I hope you will visit us again. We love having you here!

HBH Gdańsk Airport Team

Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Skulle dra tidlig på morgningen. Praktisk å bo her når du skal ta tidlig fly, gåavstand til flyplass, renslige og store rom. Fikk frokost med i en bag. Salg av øl og brus i resepsjonen. fikk ikke testet frokosten på plassen

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 677sveinh
HamptonGdansk, Sales Specialist på Hampton by Hilton Gdansk Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Dear 677sveinh

Thank you for the high ratings. I hope you will visit us again. We love having you here!

Sincerely,

Anmeldt 22. april 2019 via mobile enheter

Vi hadde fly tidlig om morgenen så bestemte vi å overnatte rett ved flyplassen. God valg! Bekvem dobbel seng, ren og pen rom med gode spa produkter på badet. Selv om hotellet ligger 2 min fra flyplassen, var det rolig, ikke noen støy på rommet. Frokost helt Ok, hyggelig service.

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, 355katarzynas
HamptonGdansk, Sales Specialist på Hampton by Hilton Gdansk Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2019

Kjære 355katarzynas

Tusen takk for din mening om ditt siste opphold på Hampton by Hilton Gdańsk Airport hotel.

Alle meninger av våre gjester er svært verdifulle for oss. De gir oss en kilde til kunnskap om hva vi gjør bra og hva som skal forbedres.

Å få en positiv mening er alltid en stor glede for oss. Jeg er veldig glad for at du har det bra på hotellet. Jeg håper at du vil bruke våre tjenester igjen i fremtiden for det du er hjertelig invitert til!

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 14. april 2019 via mobile enheter

Hotellet har en uslåelig beliggenhet; man spaserer enkelt til og fra Gdansk flyplass. Hotellet ligger like over gaten utenfor hotellet, og du slipper shuttlebuss/taxi.

Til tross for nær beliggenhet til flyplassen hørte vi ikke til noe flystøy, og vi sov godt. Vi var 3 voksne og 2 barn, og de har en kurant løsning med sovesofa når man er flere.

Frokosten er god og inneholder tilstrekkelig variasjon av man forventer ved et flyplasshotell.

Hyggelig betjening, rask inn- og utsjekk.

Kan parkere på hotellets parkeringsplass for kun 3 PLN per time.

Kommer gjerne tilbake. Anbefales.

Dato for oppholdet: april 2019
2  Takk, SigurdK_12
HamptonGdansk, Sales Specialist på Hampton by Hilton Gdansk Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2019

Kjære gjest

Tusen takk for din Hampton by Hilton Gdańsk flyplass.

Alle meningene er verdifulle for oss.

Jeg er veldig glad for å høre at du var fornøyd med ditt opphold.

Jeg håper du vil besøke oss igjen. Vi elsker å ha deg her!

Vennlig hilsen,