Expedia.comUSD 75
CheapTicketsUSD 75
Orbitz.comUSD 75
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Sentralt, flott og rolig hotell/leiligheter. Vi storkoste oss her i flere dager. Veldig sentralt. Kort avstand til hele byen, da beliggenheten er like ved Maria kirken. Hyggelig personale. Kommer gjerne tilbake her :)

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, KristineK724
Apart_Neptun, Kierownik sprzedaży på Apart Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Takk for at du bestilte overnatting via oss. Vi setter pris på tilbakemeldingen din!

Anmeldt 21. oktober 2018

Greit hotel med ok rom og med frokost.
Beliggenheten midt i smørøyet med gangavstand til det meste.
Ny oppusset med pene rom med ok bad.
Absolutt å anbefale og rimelig pris.
Gode Restauranter rundt hotellet.

Romtips: Mot gaten ok da det var liten trafikk. Bakgården ok, men 7-8 søplecontainere som var konstant fulle.
Takk, 996henrikw
Aparthotel_Neptun, Kierownik sprzedaży på Apart Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Vi er glade for at de vennlige gjester kommer tilbake til oss! Velkommen tilbake!

Anmeldt 10. oktober 2018

Sentralt beliggende i gamlebyen med koselig betjening, men utrolig mye støy fra nattelivet og kirkeklokker som ringer hver time gjennom hele døgnet.Dårlig lydisolering mellom hotell rommene i tillegg.

Takk, Geir Tore H

Making your stay a complete success is our goal. And we really appreciate your kind remarks.
We will do our best to anticipate your needs and would be delighted to see you again.

Anmeldt 4. oktober 2018

Veldig fint hotell midt i sentrum av gamlebyen. Rommet vårt var stort og rent med flott utsikt mot 2 katedraler.Vi kom 3 timer før innsjekking, men vi fikk likevel ett rom med en gang. Meget hyggelig og serviceminded betjening. Kommer gjerne tilbake. :-)

1  Takk, Jan Øystein W

Thank you for your positive review. Looking forward to your next visit!

Anmeldt 30. september 2018

Hotellet ligger sentralt til med kort avstand til mange severdigheter. Hyggelig og hjelpsomt personale, rene og pene rom til en rimelig pris. Et av de bedre hotellvalg i Gdansk. Jeg kommer nok tilbake igjen snart.

Romtips: Rom mot bakgården er de roligiste.
Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner