Expedia.comUSD 77
Trip.comUSD 76
HurbUSD 106
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Vi var fire jenter som overnattet to netter på Apart Neptun. Veldig fornøyd med hotellet, perfekt beliggenhet. Ligger rett ved hovedgata, korte avstander til alt. Stort kjøpesenter, Forum, ligger kun en kort gåtur unna. Personalet var flinke og hyggelige. Vi kom et par timer før innsjekk, men fikk allikevel rommet med en gang. Rommet var rent, men det lukta litt merkelig på toalettet når vi kom.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, charkn01
Aparthotel Neptun, Właściciel på Apart Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2020

Vi er glade for at de vennlige gjester kommer tilbake til oss! Velkommen tilbake!

Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på ni personer som hadde to leiligheter hver i fem netter. Leilighetene var veldig fine og rene, og personalet var hjelpsomme. For 25 zloty pr person spiste vi en god frokost i den tilhørende restauranten.

Tror ikke man kan bo mer sentralt i Gdansk enn her!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Passenger697238

Takk for din positiv vurdering. Ser frem til ditt neste besøk!

Anmeldt 21. desember 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i sentrum av Gdansk. Kort vei til alt. Rolige omgivelser. Julemarkedet ligger nær hotellet.

Renholdet var eksepsjonelt både i fellesområder, restaurant og i leilighetene.

Deilig frokost.

Vi ble godt tatt vare på.

Takk, frutrippelpang
Apart_Neptun, Kierownik sprzedaży på Apart Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2019

Anmeldt 12. desember 2019

Fin liten tur til Gdansk og julemarked. Bodde på supre Apart Neptun. God beliggenhet, mat og
betjening. Meget tilfreds.
Kommer gjerne tilbake til Apart Neptun ved seinere anledning.
Kan anbefales i høyeste grad.

Takk, malgorzatap562
Apart_Neptun, Kierownik sprzedaży på Apart Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2019

Anmeldt 3. desember 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd me oppholdet, fine rom som er moderne og passelig store. Litt små hodeputer.
Kirkeklokkene høres godt om man har vinduet åpent, noe som kan være litt irriterende om man sover lett. Men det er vel kansje prisen man må betale for å bo på et hotell som ligger så sentralt å nært det meste.
Hyggelig personalet som er behjelpelig om man lurer på noe.
God frokost, men litt begrenset utvalg. Så om man er over flere dager kan det bli noe ensidig.

Takk, tony_Q3707ZI