Agoda.com
HurbUSD 107
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger svært sentralt plassert i byen. Leilighet med 2 soverom var stor og romslig. Kjøkkenet var greit utstyrt, men det manglet vaskemiddel til oppvaskmaskinen. Leiligheten opplevdes rengjort ved ankomst, bortsett fra skjemmende flekker på noen av møblene. Vi hadde ingen rengjøring på rommet i de 4 døgnene vi var der, men fikk rene håndklær og toalettpapir ved forespørsel i resepsjonen. Jeg savnet sjampo og balsam på badet. Jeg hadde forøvrig en dyr og ikke tilfredsstillende kroppsmassasje i hotellets spa avdeling. Totalopplevelsen er likevel helt grei for oppholdet.

Takk, LightPacker100061
Apart Neptun, Owner på Apart Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Dear Guest, making your stay a complete success is our goal. And we really appreciate your kind remarks.
We will do our best to anticipate your needs and would be delighted to see you again!

Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Vi var fire jenter som overnattet to netter på Apart Neptun. Veldig fornøyd med hotellet, perfekt beliggenhet. Ligger rett ved hovedgata, korte avstander til alt. Stort kjøpesenter, Forum, ligger kun en kort gåtur unna. Personalet var flinke og hyggelige. Vi kom et par timer før innsjekk, men fikk allikevel rommet med en gang. Rommet var rent, men det lukta litt merkelig på toalettet når vi kom.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, charkn01
Aparthotel Neptun, Właściciel på Apart Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2020

Vi er glade for at de vennlige gjester kommer tilbake til oss! Velkommen tilbake!

Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på ni personer som hadde to leiligheter hver i fem netter. Leilighetene var veldig fine og rene, og personalet var hjelpsomme. For 25 zloty pr person spiste vi en god frokost i den tilhørende restauranten.

Tror ikke man kan bo mer sentralt i Gdansk enn her!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Passenger697238

Takk for din positiv vurdering. Ser frem til ditt neste besøk!

Anmeldt 21. desember 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i sentrum av Gdansk. Kort vei til alt. Rolige omgivelser. Julemarkedet ligger nær hotellet.

Renholdet var eksepsjonelt både i fellesområder, restaurant og i leilighetene.

Deilig frokost.

Vi ble godt tatt vare på.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, frutrippelpang
Apart_Neptun, Kierownik sprzedaży på Apart Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2019

Anmeldt 12. desember 2019

Fin liten tur til Gdansk og julemarked. Bodde på supre Apart Neptun. God beliggenhet, mat og
betjening. Meget tilfreds.
Kommer gjerne tilbake til Apart Neptun ved seinere anledning.
Kan anbefales i høyeste grad.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, malgorzatap562
Apart_Neptun, Kierownik sprzedaży på Apart Neptun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2019