“Antikkcafe med 1920 talls interiør.”
Anmeldelse av Cafe Kamienica

Cafe Kamienica
Vurdert som nr. 8 av 44 Kaffe og te i Gdansk
Kjøkken: Europeisk, Polsk
Anmeldt 12. april 2018

Vi stoppet her for dessert og kaffe en kveld. Rene polsk nostalgisk retrosted med god kaffe og dessert. Ligger i en rolig " Ambergate".

Dato for besøk: april 2018
Takk, Terje F

Anmeldt 23. oktober 2017

Etter en hektisk dag på vei til hotellet besøkte vi denne trivelige kafeen. Vi bestilte kaffe og en drink med dempet bluesmusikk i bakgrunnen. Hyggelig atmosfære med trivelige ansatte. Et godt valg dersom du ønsker fin atmosfære og litt stillhet.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 712Gunnar
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Vi stoppet her for å ta oss noe å drikke . En koselig liten gate uten samme trafikken som hovedgågaten. Smakte ikke på maten. Ofte gatemusikant rundt i gaten som skaper god stemning.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Lise J
Anmeldt 16. april 2016

Har vært her flere ganger. Veldig bra sted!! Rolig atmosfære midt i turistløypa..Jeg har kun drukket noe der. så jeg kan ikke vurdere maten.

Dato for besøk: april 2016
Takk, Siri R
Anmeldt 13. august 2015 via mobile enheter

En fin plass sommerstid til å sitte utenfor, slappe av med et glass vin eller en kald halvliter, og se på folkelivet i gata! På menyen er det småretter. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2015
Takk, olen61

Reisende som så på Cafe Kamienica, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Cafe Kamienica? Del dine erfaringer!